fredag 30 oktober 2009

Frustrerad



ja, känslan i kroppen just nu är frustration.
Minneskortet i kameran är fullt för länge sedan och
jag längtar riktigt mycket efter att få visa alla bilder jag tagit, skriva om alla vackra saker jag köpt, hur det gått med renovering och annat som jag brukar fylla denna blogg med.

Men den nedrans datorn har varit inne på lagning inte mindre än en fyra veckor vid det här laget och inte ett ord har jag hört om den.
Klart jag är frustrerad!
Den här datorn är inget vidare alternativ att blogga ifrån...
jag har nämligen inte windows som operativsystem vilket kan ställa till det en del...
och inte kan jag lägga över bilder från minneskortet heller...
Då tappar jag sugen lite grann...
och till slut blir jag superfrustrerad!
Till den punkten har jag kommit nu och gör därför ett inlägg för att försöka skriva av mig frustrationen.
Du kan väl hålla en tumme för att min dator snart är tillbaka!
Kram Annica

9 kommentarer:

PiaMaria sa...

jag vet hur det känns...been there done that. Jag är tillbaka med ny dator, gammal kamera och varierande energi. Så får det vara och så får det duga! Hoppas du har det bättre snart!

Kram Pia

Cc sa...

ah håller båda tummarna om det kan hjälpa. Kram

Unknown sa...

Usch, jag hade blivit tokig utan datorn. Spy galla bara ...

ha en skön helg!
kram Malin

Susanne Lindén sa...

Tack för hälsningen hos mig!
Tråkigt med datorn...det är väl konstigt att det ALLTID ska behöva ta sån tid med reparation!

Ha en bra fredagskväll!

LillaFlisan sa...

Stackare!

Hoppas att det ordnar sig snart!

Jag förstår din frustration. Det finns inte mycket som kan reta gallfeber på mig så mycket som just datorer som krånglar.

Ha en fin helg!

Kram

Flisan

Tankar tar tid sa...

Tack för att du tittat in trots datorproblem.
Hoppas att du får den tillbaka snart.

Ha en fin helg
Christina

annette sa...

Jäkla dålig stil att Du inte hör ngt men framförallt, varför tar det sådan tid, ny dator!!
Min nya finns hemma nu, köpte på nätet hittade inget häromkring som jag ville ha.
Ring firman som servar för sjutton, jag skulle aldrig tolerera detta, förvånar mej att Du gör det;)))

KRAMAR!

annette

Home No.1 sa...

Hej..haha jag kan bli galen jag med på såna döda ting...såg i tidigare inlägg att du varit i Berlin och TV tornet=)¨
Var där när jag var 15 år och då var det uppdelat i Öst-Väst och tornet var vi uppe i då=)

Ha en fin helg!
Kram Annica.

Katta sa...

Håller verkligen en tumme för att din dator är tillbaka snart igen, skulle nog bli skitsur om min inte kom hem på så länge. man skapar ju sig en vana med bloggen på kvällarna eller när man nu sitter och att få hålla på med sina bilder är ju också jätteroligt.Ring reparatören och tryck på lite. Skriv så länge ändå.Stor kram Katta