onsdag 25 februari 2009

Hej alla!


Idag har jag fått en så fin award av min kära bloggvän Ullis. Jag skulle jättegärna vilja länka till henne så ni får se denna underbara människas härliga blogg...men då min vanliga dator fortsätter att trilskas och bara startar en gång i veckan så får jag hålla till godo med denna dator som då inte vill länka ordentligt. Ullis finns iallafall i min länklista under Leva på landet om ni vill titta in till henne!

Tanken är att jag ska ge den vidare till några härliga bloggare jag med. Jag väljer att bara skicka den vidare till en person den här gången...

Annette (Anesas bildblogg)
För att du är en riktigt god vän som sprider kärlek och vänskap omkring dig. För allt stöd i min svåraste tid!
Tack!

Kram till Annette och alla er andra
Annica

17 kommentarer:

annette sa...

Oh,Du goa,söta lilla Annica, vad skall jag säga.
Jo,jag säger så TACK för Awarden, och TACK för att jag får vara Din vän, är så glad om det lilla jag kan göra för Dej är till lite hjälp.
Den här Awarden betyder något speciellt för Dej, den betyder något speciellt för mej, jag vet en person som jag vill ge den till och skall göra det direkt.

KRAMEN från annette

Ullis/Leva på landet sa...

Åh du söta och goa Annica. Vilka överväldigande ord du skriver om mig och min blogg. Rodnar från tårna ända upp till öronen. Så kul att du har hittat Annette och att ni bor så nära varandra.

Kramisr Ullis

Viola sa...

Grattis till din award och härligt med vänner som stöttar, kram

Ofelias Hus sa...

Grattis till awarden!

Vilken härlig resa ni ser ut att ha gjort till Edingburg!
Härlig lägenhet ni hyrde, stor och rymlig!

Tråkigt att din dator inte fungerar som den ska, det är ju så trist att vara utan den "dagliga dosen med bloggen"...

Kram,
Anette

Katta sa...

Grattis till den fina awarden! Ser att ni varit i Skottland med , vad härligt!Har aldrig varit där men skulle gärna vilja dit. Ha en bra helg, kram Katta

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Grattis till din award!
Ha en skön helg!
kram
Marie

Daniel sa...

Awarden e du förtjänt av!

Stina sa...

Ja, just ja. Den där fick jag härom dagen. Det har jag glömt. Jaa...man är ju senil på första plats.:-) Kram

Dorthe sa...

Hejsa..
Grattis till awarden!
Ønsker dig en god Weekend.
Kram Dorthe

Anneli sa...

Grattis till din Award...:-)
Önskar dig en Trevlig helg....
Kram/Annelie

Södralycke sa...

Grattis till awarden, den är du väl värd!!

Önskar dig en fortsatt skön helg! Många kramar Johanna

Vecka - Vecka sa...

Grattis till awarden!
Ha en skön vecka och början på mars!

Kram,Lotta

Mjuka sa...

Fy för datorkrångel!!
så grattis till din award, roligt!
Ha en fin kväll
kramen Malin

Nettan sa...

Grattis till din award !

Stackare, magsjuka är inge vidare.
Krya på dig....& tråkväder är det verkligen.
Ena stunden regn, sen vräker det ner snö ??

Kram Nettan

Stina sa...

Kram du goa.:-)

annette sa...

Nu får Du se till att friskna till så Du får delta i debatten bland Dina elever, låter väldigt intressant, sökte för Din räkning efter ny mage på Tradera,fanns ingen att buda på tyvärr!

KRAMELIKRAM!

annette

VITA NYANSER sa...

Hej! Tack för att du berättade om ditt torp, härligt att du förstår. Det är väl så att var period i livet har sina saker, och det tar tid att bo in sig. Jag läste om dig och det är precis som jag. Jag jobbar som lärare och är hemma sedan mitten av januari för stressrelaterade problem och det är så motigt att vara på skolan, har underbar elever men jag känner mig så instängd, har provat jobba men klarar inte att vara där, klarar inga krav, får bara ÅNGEST. Hur länge var du hemma? Har du något tips. Åh vad härligt att hitta någon som varit med om samma sak (eller INTE, för man vill ju inte att någon ska bli drabbad). Stor kram L-L