torsdag 24 december 2009

24 December

Julkramar Annica

14 kommentarer:

Cc sa...

Det samma till dig. Kram

Vita hjärtan sa...

En riktigt skön julhelg önskar jag dig också!!!

Kraam Annemari

annette sa...

Ha det så gott, vi kan ju hoppas att det blir mindre snöblask, blåst och grått imorgon.


God Fortsättning!

Kram //annette

Ingis sa...

Tittar in och önskar en God fortsättning!
Krma Ingis

marita blücher sa...

Hej Annica,
Tack för din rara julhälsning hos mig. Jag önskar dig en fortsatt skön och avkopplande jul- och nyårshelg.
Varma kramar/Marita

Lallis - liv och leverne sa...

En riktigt fin fortsättning på Julen,önskar jag dig.
Kram Lallis

Elzie sa...

Jag hoppas ni hade en skön jul och god fortsättning på er.
Kram Elzie

Stämningsfullt sa...

God fortsättning!

Living by Milla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Living by Milla sa...

Jag önskar dig allt gott 2010, Gott Nytt År!

kram Milla ♥

Vicki sa...

Blev julafton bra för dig och familjen??

Redan nyår i morgon. Några planer för den?

Gott Nytt År,Vicki

Anneli sa...

Gott Nytt År***
Kram
Annelie

Unknown sa...

Gott Nytt År kära Annica!

Kram från Malin :)

Ullis/Leva på landet sa...

Är inte ett dugg avis på er:).

Kramizar