torsdag 31 december 2009

Det sista inlägget för i år


Till alla mina vänner, både er som jag mött i verkliga livet och er som jag lärt känna tack vare den fantastiska bloggvärlden men aldrig haft förmånen att träffa...

Jag önskar er alla ett lyckligt och kärleksfullt 2010.

Ta hand om era nära och kära
men
glöm inte bort att ta hand om er själva!

Njut av det livet har att erbjuda.
Gråt när ni behöver känna tårar trilla längs kinderna.
Skrik av ilska om ni behöver.
Tänk på saker som får dig att skratta och le,
för det gör livet lättare även när det är tungt.

Själv lovar jag att jag ska försöka följa mina råd!
Jag har haft ett år fullt av mycket sorg men oxå av glädje och jag hoppas det kommande året blir det bästa året i mitt liv-så här långt...

Jag hoppas att ni alla får lagoma doser av solsken och regn så att ni hittar balansen i vardagen.
Ta hand om er!
Varma kramar
Annica

11 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Jag ska verkligen ha dina ord med mig nästa år.
Sköt om er!

annette sa...

Vilken underbart vacker bild Du har trollat fram;)

Dina rader manar till eftertanke, skall försöka bära dom med mej.

God Fortsättning!

Kram //annette

Cc sa...

Jag skall försöka följa dina ord på vägen. Önskar dig god fortsättning och kram.

Viola sa...

Önskar dig och de dina allt gott på det nya året, ha en fin dag, kram

Stämningsfullt sa...

Gott nytt år!

Gårdsromantik sa...

*♫•*¨*•.¸¸* GOTT NYTT ÅR! *¸¸.•*¨*•♫*

Kram Maud

thessan sa...

Älskar dig vännen och hoppas all lycka vill vara med dig och din familj.
Thessan

Katta sa...

Fint du skriver annica, kloka råd. Tack. Och du jag önskar dej och din familj ett underbart år!!! Kram Katta

LillaFlisan sa...

Gott nytt år du kloka kvinna!

kram

flisan

Design i tid och rum sa...

Hej Annica!
tack för dem fina ord...jag ska försöka ha dem i åtanken under året...men till dig och din vackra söta familj.önskar jag allt det bästa i 2010..kramar Dada

marita blücher sa...

Hej Annica,
Tack för din nyårshälsning hos mig. Skall bära med mig dina kloka och eftertänksamma ord under detta nya år.
Ha det så gott och varma kramar/Marita