söndag 14 november 2010

Underbart

är kort sägs det... Därför ska ni få njuta av min kortaste inlägg på länge
*fniss*
Tiden och energin räcker inte till just nu.
Efter en hektisk arbetsvecka har vi avklarat en fullspäckad helg.
*
Maken har firats under fredagen då han blev ett år äldre än vad jag är.
Under lördagen var det innebandyspel för hela slanten, vi kom inte hem förrän vid nio på kvällen...
Och idag har vi förutom att tvätta och städa haft kalas i simhallen för sonen och hans kompis.
24 glada och stimmiga simmande barn.
Tro fasiken att jag är trött i kolan!
*
Nu är det bara ett par veckor kvar till julpynten kommer fram.
Jag gick igenom förra årets bilder så nu är jag igång och funderar över årets färgval.
*
Kram och ta hand om er
Annica

11 kommentarer:

annette sa...

Kort men väldigt innehållsrikt,tror sjutton att tiden inte räcker till för att skriva långa blogginlägg!

Hoppas veckan bli bra!

Kramar!

annette

Sara sa...

Hejsan

Det ska bli kul o se vilket färgval det blir :-)
Kram

Synnøve. sa...

Hej och godafton.
Jo jag provar ut lite olika julteman på bloggen. Måste se vilken som blir bäst hihi. Därav den tidiga julpyntingen.

Hoppas det var en skön födelsedagsfest i simhallen.
Nu är det sängdax tror jag.
Trött så det gör ont i ögonen.
Kramen på dig.

Elzie sa...

Är det inte meningen att helgen ska vara till vila, hihi? Åtminstone är söndagen en vilodag mig veterligen!!
Låter som om höst/vinterstressen innan jul börjat redan hos er.
Hoppas du kan varva ner lite i veckan, åtminstone på hemmaplan.
Kram Elzie

Cc sa...

I bland har man en sånn helg , fullt upp. Kramen

Stina sa...

Ta hand om dig gumman!:-) Kram Stina

Laila sa...

ja jösses så tiden bara struttar iväg. Snart jul!:)
Kramar till dig du goa
/Lallis

Vicki sa...

Har varit mycket under helgen som jag förstår.

Har du olika färgval till jul? Vilken färg blir det i år?

Vicki

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ja du, ibland blir det lite mycket liksom... man hinner inte nåt!
Hoppas du får en lugnare helg den här helgen istället!
Kram
Marie

Vecka - Vecka sa...

Har inte heller tid och energi just nu.. Men den återkommer väl..
Trevlig helg!
Kram,Lotta

Ullis/Leva på landet sa...

Ja det var verkligen inte likt dig med ett så kort inlägg ;) Här blir det ju inga inlägg alls istället..... Bra idé att titta på förra årets bilder, ska jag också ta och göra.
Ha en fortsatt skön helg!
Kram Ullis