måndag 10 januari 2011

Hoppsan

Nu blev det ett sådant där långt avbrott igen...
Men den här gången var det planerat.
Jag har nämligen varit ute och rest lite igen.
*
Två veckor på Teneriffa med sol, värme och fantastiska solnedgångar som ressällskap.
Och så min familj såklart.
*
Inte var det många som hittade till min utlottning den här gången men då blir det desto roligare att lotta ut det som finns i potten då det är bloggare som hängt med ett tag i bloggen som kommenterat.
*
Utlottningen tar jag tag i till helgen.
Nu har jag fullt upp med utvecklingssamtal och ett par envisa virus som vägrar lämna min kropp.
*
Host och snörvel.
Kram
Annica

12 kommentarer:

Sara sa...

Hejsan

Mysigt med semester och lite sol o värme :-) Hoppas att förkylningen släpper.
Kram

annette sa...

Jag längtar tillbaks till Tenerife när jag ser Dina bilder, var ngt speciellt med den platsen!


Kramar!

annette

Katta sa...

Du årets virus verkar vara av den elakaste sorten jag har varit däckad över presis hela lucia. Vad skönt för dej/er att få komma iväg till sommaren ett tag, förstår det måste ha varit skönt har en sån stor längtan till sol och värme nu. Och lika snabba som vanligt är ni på er skola med utvecklingssamtal, tycker det är bra. kram Katta

Design i tid och rum sa...

tack för titten!
Vi som är inrednings intresserade fattar bara hur roligt är det med att fynda...Man bli så barnsligt glad!
Välkommen hem Kram D

Stina sa...

Men så härligt. Skulle också vilja ha lite varm semester. Kanske ska gå in i bastun.;-) Kram Stina

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ååh så härligt! Precis vad man behöver just nu... Sol och värme alltså, inte förkylning... :)
kram
Marie

Viola sa...

Måste ju ha varit underbart att få lämna denna vinter, jag vet... fenomenet täckjackor och pälsar, har ju åkt till mitt Spanien under en 10-årsperiod och ska iväg v 8 då jag stänger butiken, något att sukta efter..så nu är du laddad då för en ny vårtermin, ha det gott, kram

Vita hjärtan sa...

Åhh, det låter helt underbart med två veckor i värmen!!! Så bruna och fina ni ska va :) Jag åkte och solade och simmade idag, skojjade med en kompis att det var kompensation för att jag vill åka utomlands, men mest var det nog för njutningens skull :)

Ha det jättebra!
Kraaaam Annemari

Ullis/Leva på landet sa...

Jag bara njuter, njuter o njuter av dina bilder. Är INTE ett dugg avis. Vi får hålla tummarna då till helgen;)
kram

Anneli sa...

härligt med semester, har aldrig varit på Tenerife, kanske vore nått
kram

Cc sa...

funderade just vart du tagit vägen. Å vad skönt att åka bort till värme. Kram

Vicki sa...

Så mysigt att ha varit ute på resa!! Min mamma vill åka till Tenerifea när hon fyller 60år. Fast det lär nog inte bli så för dagarna stämmer inte med oss. Så vi får se vart vi kommer i väg någonstans.

Händer det något spännande i helgen?

Ha det bra,Vicki