fredag 18 februari 2011

Ljuvligt

Tänk...
Nu är det två hela dagar av ledighet att se fram emot.
Ingen innebandy i morgon bitti och ledig söndag:)
Att det blir ljusare för var dag som går är oxå härligt!
Tulpanbuketterna byter av varandra här hemma just lite då och då.
Förr hade jag aldrig råd att köpa blommor till mig själv men nu unnar jag mig en bukett när man minst anar det bara för att pigga upp min tillvaro lite.
*
I kväll har vi varit och handlat tre helt ljuvliga buketter med frasiga tulpaner i söta färger blandat med blåbärsris.
Dem får jag dock inte njuta av själv utan ska ge bort i present i morgon när T:s mamma firar födelsedag.
*
Det är lite mörkt att fota dem nu men jag har ju en del bilder på söta tulpaner i arkivet så ni får njuta av en annan bukett så länge:)
*
Trevlig lördag på er
Kram Annica

6 kommentarer:

Viola sa...

Ha en härlig lördag, kommer att bli kanonväder och hoppas solen kommmer att värma under dagen, kramen

annette sa...

Njut av Dina "lediga" dagar,hoppas T:s mamma blir nöjd och får en trevlig födelsedag "trots den höga åldern"

Kraaaam!

annette

Cc sa...

Å vad fina. Jag måste skämmas har fortfarande inte köpt en enda bukett än. Krampit

Änglarum sa...

Hej Tulpaner kan man inte få nog av ♥ ha en fin dag! kramiz Jessica

Synnøve. sa...

Vackra tulpaner på din bild.

Hoppas helgen var fin hos er.

Har du sportlovsledigt nu kanske?
Här är det sportlov nu. Och det är kallt och det snöar...
Men det är så det ska vara.

kram Synnöve.

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hoppas du hade en fin helg! Och du kanske rentav har sportlov nu...
kram
Marie