söndag 8 januari 2012

Med blommor och med blad...

Vi firar denna dag...
Vi gratulerar våran dotter idag!
*
Tänk att det är 16 år sedan vår förstfödda kom till världen...!
*
Ett litet oskyldigt knyte som jag burit med mig i månader kom äntligen ut i livet.
Vilken fantastiskt känsla!
*
Så efterlängtad och så älskad.
Och nu är hon 16 år.
Huj vad tiden svischar iväg!
*
Passar på att visa upp ett av mina senaste inköp.
Det blev inte mycket inhandlat på Gran Canaria men några saker (alla i vitt) fick följa med hem till kylan.
Den ljuvligt söta bebisen i handen kunde jag bara inte låta bli att köpa!
Affären var stängd när jag passerade kvällstid så jag gick tillbaka dagen efter...
Då är det inget förivrat köp!!
*
Den vackra modern som ömt håller sitt barn i famnen har jag fått i present av en mycket kär vän.
Tillsammans med Madonnabilden bildar de tre ett vackert stilleben.
I allafall i mina ögon!
*
Kram Annica

9 kommentarer:

me and alice sa...

Åh ett stort grattis till er fina dotter! Då har vi nästan jämngamla flickebarn, vår Alice blev sexton i slutet av Oktober...

Vi gjorde precis som ni... Vi smet ifrån julen här hemma för att bara njuta av värmen och av varandra. Vi åkte till Teneriffa.

kram Susanne

Katta sa...

Grattis till din dotter och till dej som varit mor i 16 år! Jättefin hand med barnet. Vilket härligt jullov ni måste haft, tänk bara att få se solen, sande, havet och få lukta på blommorna så härligt. Ha en bra vecka, kram Katta

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Grattis till din dotter! Visst går tiden fort...
Kram
Marie

Cc sa...

Ja tänk var åren går. Mina är 25 och 21 och då undrar jag vart i friden har åren tagit vägen, för jag är ju bara 25 själv eller??? ;)

marita blücher sa...

Hej Annica,
Tack för din hälsning hos mig. Vår dotter fyller 15 i sommar, tiden rusar verkligen iväg - det gäller att ta tillvara på barndomsåren.
Ha det så gott - kram/Marita

Viola sa...

Det går alldeles för fort...min äldsta fyllde 30 i dec....då känner man att man börjar att bli gammal....ha en bra vecka, kram

annette sa...

OPS! Nu har jag ju missat det oxå, missar visst det mesta just nu;)
STORT GRATTIS till J i efterskott, och i mina ögon är det ett verkligt vackert stilleben på Din bild, Ditt inköp var verkligen fint, aldrig sett just en sådan tidigare!
Har varit borta ett par dagar och kör igång och jobbar imorgon;(

Ha en bra vecka!

Kramen!

annetet

Vita hjärtan sa...

Grattis till er dotter!! Otroligt fin hand med barnet....såå vacker. Vackra är också alla bilder du bjuder på från er resa....ljuvliga! Märks att ni hade en härlig resa med hela familjen :)

En riktigt God Fortsättning på året önskar jag dig!!
Kram Annemari

Vecka - Vecka sa...

Grattis till dottern!
Vilken fin bebis i handen!
Vi var ju också till Gran Canaria, men det börjar kännas som länge sen redan..
Kram, Lotta