söndag 5 februari 2012

Tjingeling

Söndag kväll och precis nyvaken...
Ja, av någon outgrundlig anledning hade man lagt våra matcher i helgen i ottan så det var en något trött Annica som krääälade sig ur sängen i morse.
Så för någon timme sedan kröp jag ner i sängen och skulle bara slumra till en liiiten stund.
Och det vet vi ju hur det brukar gå!!
*fniss*
*
Nu har jag iallafall njutit klart av mina nya påslakan för någon timme innan det är dags att krypa till kojs igen:)
*
Jag hade tänkt att det skulle bli ett riktigt härligt inredningsinlägg men ibland kommer man bara av sig och byter inriktning...
*
Tänkte fixa till sovrummet och lägga upp mysiga bilder men neeeej då.
Vårt charmtroll till katt skulle prompt vara med på alla bilder och lade sig dessutom i sängen.
*
På husses plats...
Ja ni vet DEN husse som är allergisk mot katter...!
*asg*
Men vem kan bli arg när han är så full i bus?!!
*
Och så söt??!!
*
Så kameran blev liksom bara full med bilder på trollkatten istället för på inredningsdetaljer...
*
Men å andra sidan går det väl att göra ett inlägg med inriktning mot inredning iallafall...
För "När en katt ligger och sover i ett rum finns det inte mycket mer för en inredare att göra där".
Det har iallafall Ernst sagt:)
*
Kram på er
Annica

4 kommentarer:

Katta sa...

Tycker Ernst har rätt i det :) Och din katt är ju helt underbar! Klart den lägger sig på mannens sida om han är allergisk, när jag hade katt la den sig alltid mitt på huvudet på min sambo på nätterna och han är allergisk så det är väl nåt de bara gör katterna :D kram Katta

Viola sa...

Ernst har så rätt så....) härliga bilder på kissen...min Johanna håller sig inne i sitt andra hem...hon går inte ut i kylan...ha en skön kväll ..blir ännu en kall natt....:( kram

Cc sa...

Så sant, så sant med Ernst citatet. Kram

Vecka - Vecka sa...

Ernst vet nog han :-) Söt!