onsdag 17 juni 2009

Äntligen!

Ja, just nu finns det fler än en anledning att säga äntligen.
Solen har lyst i två dagar...
Datorn blev precis ledig...
"Min" kamera har jag äntligen fått tillbaka...
Och semestern har nu officiellt börjat...
ÄNTLIGEN
Kameran har dotra mi lagt beslag på då hennes krånglar.
Inte gör det såååå mycket för jag är glad att hon ärvt min kreativitet och mina intressen!
Trött i huvudet är jag som en liten gnu!
Funderar skarpt på att lägga mig...
Idag har liksom all energi förbrukats...
Sista dagen på jobbet i Sörmland, vikariatet är slut och jag återvänder "hemåt igen".
Det innebar att allt skulle fixas idag.
Packning och avslut.
I morgon tar jag sovmorgon!
Det är jag såååå värd!!


Avslutar med en kvällsbild tagen av dottern.
Jag gillar inte de mörka molnen men det är en härlig bild ändå!
Kram och sköt om er
Annica

3 kommentarer:

annette sa...

Hoppas Du kom i säng och sov gott, visst är det kul att "dottra" fotar och är kreativ, viktigt att få uttryck sig genom fotografering, hösteländet tar vi senare, njut nu av Din ledighet och först Midsommarhelgen som väntar på att få firas av Er.
Moln gör sig ju bra på bild och bilden är så snyggt fångad, lite moln nu med på morgonen, men vi får hoppas det blir skapligt väder, nu väntar bussen som går om en liten stund.
Ha det nu så bra och Trevlig Midsommar!

Kramar!

annette

Elzie sa...

Tror inte du skulle gilla vår himmel just nu heller. Den är jämngrå och regnet öser ner. Inget vidare, får hoppas det blir bättre till i morron.
Vi hade en härlig semester och nu är det bara drygt 4 veckor kvar till den "riktiga". Puh!
Hoppas ni får en skön midsommar.
Kram Elzie

Malou sa...

Tack!! Jag har sytt dom själv. Superlätt. TRevlig midsommar, förhoppningsvis med sol :)KramKram