torsdag 18 juni 2009

Tänk vad tiden går fort!

Jag har precis backat tillbaka i min blogg för att spana in vad jag gjorde på midsommar förra året.
Ja det är ju inte så att jag inte minns men jag tycker det är så roligt att läsa min egen blogg.
Den har liksom blivit som en dagbok där jag berättar vad som händer och jag kan följa mina renoveringar steg för steg och se vilka loppisfynd jag gjort:)
Här ovan ser ni en bild från förra årets midsommarfirande som vi firade i Kvarsebo.
Det har liksom blivit tradition att fira midsommar där sedan vi flyttade hit till norra Östergötland.
Där firades det med lekar och dans kring stången.
Och så fanns där en loppis där jag gjorde kanonhärliga fynd.
*
I år har vi lite annat på schemat som jag verkligen ser fram emot.
Vad vi ska göra tänker jag inte avslöja nu men ni får nog se det så småningom...
Men det tar nog sin lilla tid.
*
För nu är jag ledig och då brukar jag få så mycket energi så jag kör igång och tokrenoverar nästan dygnet runt.
Förra året gav jag mig på utomhusmålning och så fixade jag mitt och den oäkta hälftens sovrum.
Nu har jag mitt hemliga projekt som ska slutföras och så är det ju allrummet på övre plan som ska fixas klart.
~*~
Återstår bara för mig att önska er alla en riktigt härlig midsommarhelg!
Kram Annica

11 kommentarer:

Design i tid och rum sa...

Hej!
Super trevlig midsommar önskar jag dig och din familj
kram Dadda

Lallis - liv och leverne sa...

Ha en riktigt fin midsommar
:)
Kram Lallis

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

japp håller med..det är lite som en dagbok i bilder!!!Kul att gå bak o läsa!!! Ha det suuuperbäst du o hela familia!!
~~♥ TREVLIG MIDSOMMAR♥~~
& massor av kramar
önskar
~~♥Mamma Millan♥~~
~~~¨♥♥♥¨~~~

annette sa...

Ha det så bra vad Ni än tar Er för, själv tror jag att jag kryper tillbaks i sängen igen och försöker vila mej i form;)
Skall bli spännande att få se senare vad Ni tar Er för under Midsommarhelgen.

Kramar!

annette

Ullis/Leva på landet sa...

Nu är jag tillbaka!!!! ja du visst är det kul att titta tillbaka och se vad man gjorde förra året. Det är ju så mycket man glömmer. Så tråkigt att du inte får fortsätta där du varit nu. Jag hade ju turen till slut att få vara kvar, men det var i sista minuten vi fick veta det.Visst är det härligt med semester. Här har kreativiteten inte infunnit sig än men jag hoppas att den kommer. Ska bli kul att se vad ni hittar på.

Ha en riktigt skön midsommar!
Kram Ullis

Södralycke sa...

Låter spännande med ett hemligt projekt :)

Hoppas du haft en skön midsommarhelg, kram Johanna

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Ha det gott i värmen!!
~~♥Kram Millan ♥~~

Ullis/Leva på landet sa...

Ja visst är det konstigt att männen inte förstår vad vi behöver våra saker till. Låter som om du har haft det bra på Gotland i alla fall. Du får ge oss lite bra tips om det blir så att vi kommer iväg dit. Skönt att du inte var sjuk utan bara trött. Hoppas att du får vila upp dig nu.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

miss u ♥

Katta sa...

Förstår att du blev rädd du missaat Pionblommningen, de är ju så fina. Jag avundas lite er som har dem i trädgården. Tror jag får nästla mig in i trädgårdsgruppen här i föreningen så det blir lite fina blommor planterade ;) Kram Katta

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Vilken trevlig blogg du har!
Jag återkommer gärna.
Önskar dig en solig helg, Petra