fredag 16 april 2010

Och vips...

så var det fredag igen...!
Meteorologerna har visst lovat väder som inte är så vårlikt till helgen...
men å andra sidan har de haft fel förr.
*
Jag målar inte fan på väggen än utan håller en tumme för att det blir väder;)
*
Visst skulle det vara ljuvligt med sol så man kan vara ute och påta trädgården!
*
Men å andra sidan är det skönt att bara vara inne och drälla efter en hård arbetsvecka.
*
Man kan ju titta tillbaka i fotoarkivet och drömma sig tillbaka till sommaren som var
samtidigt
som man planerar sommaren som kommer:)
*
Idag bjuder jag på två collage från den gågna sommaren.
Den översta bjuder på fantastiska färger från en utflyktsplats inte långt härifrån.
*
Och den andra...
ja den bjuder på längtan efter en plats som alltid finns i mitt hjärta.
*
Ha en härlig fredagskväll!
Kram Annica

6 kommentarer:

annette sa...

Om det sa "vips" och så var det helg vet i sjutton om jag håller med om, tycker det har varit sååå låååååååångt till fredagen.
Japp busväder lovar dom och inget kan jag göra för att förhindra det även jag vill ha sol och värme, inte speciellt sugen på att vara inne under helgen.
Men om det blir busväder så vet jag ju att jag gå in på Din blogg och njuta av dom här härligt somriga bilderna från förra sommaren.

Ha nu en underbar helg vad Du än företar Dej!

Kraaam!

annette

S o F sa...

Gotländsk sommaräng - åhhhh, så fint!!

Önskar dig en fin helg oavsett väder! :)

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas verkligen att det inte blir busväder i morgon. Ska åka till mina föräldrar i Sala. Annars skulle jag gärna ligga i sängen hela helgen. Känner mig helt slut.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Vecka - Vecka sa...

Oj, snart är det sommar igen! Trevlig helg! Hoppas det blir vackert ändå!

Kram, Lotta

Vikeskärs hem och vardag sa...

Det är något speciellt med den första grönskan tycker jag, då träden är ljusgröna och blommor blommar. Inte långt kvar nu :)
Hoppas du får en trevlig lördag. Kram

Katta sa...

Igår kom det faktiskt en hagelskur här och det känns lite småkyligt idag men vi ska cykla då blir man varm :) Fina arkivbilder, kram Katta