lördag 10 april 2010

Presenter

Åh, vad jag älskar presenter!
*
Jag är inte en sådan där som säger:
- Åh men inte skulle ni...
-Inte ska väl jag ha....
eller något liknande när folk ger mig saker
utan jag älskar verkligen att få presenter!
*
Inga dyra tingestar utan bara saker som visar att någon lagt ner tiden på att göra mig/köpa mig något för att visa att jag är uppskattad.
(Jag skulle hyckla om jag sa att jag inte blir glad över dyra saker oxå*fniss* )
:
En fin teckning med spretig text från något av barnen
eller
En påse kantareller i brevlådan en morgon
är lika uppskattade.
*
Idag var en sådan där dag när jag faktiskt blev helt överraskad och lite rörd över omtanken.
Ett gäng barn( och deras föräldrar) som varit med i vår innebandyskola hade köpt en härlig porslinstupp och en massa gotter som levererades i en söt påse med ett ännu sötare brev till.
Då blir man glad ända in i hjärteroten!
*

Själva tackade vi våra innebandytelningar med ett varsitt hemmagjort diplom efter att de vunnit över sina föräldrar med 14-13 i matchen som satte punkt för Innebandyskolan säsongen 2009/2010.

Ja, de hade ju såklart fått sitt diplom "för visad innebandyglädje och god laganda" även om de förlorat!

I kväll står mer sport på schemat:

fotboll

men denna gång framför tv:n hemma hos lillebror:)

Kram och ha en härlig söndag

Annica

7 kommentarer:

Sara sa...

Jag älskar också att få presenter. Kul att få känna sig uppskattad. Ha en fin söndag.
Kram

Levindas Värld sa...

Va roligt med presenter, såklart man blir glad då :)

När någon tänkt på en och velat göra en glad på nåt vis, det värmer såklart i hjärtat :)

Nog skulle jag vilja få lite mer presenter också...hihi!

Hoppas du får en solig och vacker dag!

kram-kram

IKT i min vardag sa...

Så gulligt av dem, presenter med tanke och hjärta är de bästa!

Ha en skön söndag, imorgon är det dags igen. Utvecklingsamtalen väntar...


Kram Linda

annette sa...

Även här har det bloggats frisk, känns som om jag varit borta minst ett par veckor, och det har jag ju på sätt och vis! Kulmen på det hela hoppas jag var nu under helgen.
Visst är det mysigt med presenter när man minst anar det, roligast då egentligen.
Bra att småfolket vann över de stora, annars hade Ni banne mej fått förlänga matchen;)
Går det bra med bakmaskinen? Ser T till att Ni har nybakat bröd varje morgon;) Funderar själv på en glassmaskin, barnsligt förtjust i GOD glass.
Duktig var Du mot slutet av veckan som satt igån och röjde lite, hoppas själv få lite energi, men jag tar det som det kommer,vägrr ha stressiga tankar om hur det ser ut här, det löser sig.

Ha det så gott!

Kraaaaaaaaaaaam!

annette

Viola sa...

Hade min presentorgie på invigningsfesten, visst är det härligt att få öppna paket, ha en fin vecka, kram

Katta sa...

Jag håller med dej, visst är det roligt att få presenter tror aldrig man kommer att tröttna på det och de där små barnteckningarna är heller aldrig fel.Önskar dej en bra vecka, kram Katta

Cc sa...

Å jag älskar presenter jag med. Tänk så där spontant utan att det är nån födelsedag, de är det som är bäst. HA en skön vecka. Kram