lördag 9 juli 2011

Arbete i solen...

Phu...
Nu är det varmt!
Men tro icke att jag klagar...
Jag njuter för fullt!!!
Efter frukost på solig balkong är det skönt att ta en dusch.
...För att sedan sätta sig i varm bil där AC:n pajat...
*
Jag måste ju visa det färdiga resultatet av mina planteringsvedermödor.
Tre klätterrosor och två lavendel är i jorden.
Nu väntar jag bara på hur rosorna ska börja slingra sig upp på det rostiga:)
*
Igår röjde jag det sista i garaget.
Nu är jag förberedd för loppis!
*
Kram Annica

5 kommentarer:

Sara sa...

Det kommer bli så snyggt med rosorna som slingrar sig :-)
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Kommer att bli jätte fint när det växer till sig. Vilken fart du har. Vi har i alla fall köpt nytt golv till P rum idag. Nu ska bara färgen handlas så kan vi (han) få börja där inne ;) Överlåter med varm hand takmålningen åt honom...
Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

annette sa...

Det blir fint det där, blandat med lite chilifrukter tror jag det blir en toppenodling;)

Kram!

Johanna Stålros sa...

Vilken rosvägg du kommer att få där- så vackert....Kram Johanna

Hon med orden sa...

Jag ville bara säga att jag ju har velat lite hit och dit i bloggsfären och tankarna om den sista året. Men nu tror jag att jag har hittat hem. Om du vill hälsa på.
Kram Lallis
http://honmedorden.blogspot.com