måndag 5 juli 2010

Arlanda tur och retur

Idag har det inte blivit så mycket gjort mer än att åka till huvudstaden.
Arlanda tur och retur.
Ja, vi stannade till på en del ställen både på dit- och hemresa förstås.
Bland annat blev det lite shopping och besök hos min farmor och farfar, vilket ju alltid är trevligt.
Mindre trevligt är de helvetesköer som Stockholm består av...
vet inte hur många minuter vi tillbringat i bilen helt i onödan.
Bygg en kringled för sjutton!
*
Shopping och en del annat får jag visa en annan dag.
Har nämligen varit i pysseltagen och fått till några saker jag blev nöjd med:)
*
Det bästa med resan T/R var såklart anledningen till att vi gjorde den.
Dotra är nu hemma igen och jag slipper tampas ensam mot familjens fyra grabbar;)
*
I morgon väntas besök
*
Kram Annica

4 kommentarer:

annette sa...

Nu när Ni är två igen mot "grabbarna" tar alltså det lugn som stora J utrryckte att han upplevde slut;)
Ha det nu så gott, J har säkert massor att berätta för Er!

Kram //annette

Cc sa...

Vad härligt att kunna åka i väg en sväng, jo nackdelen med Stockholm är köerna. Jag skulle inte klara att bo där, hatar verkligen bilköer. Jag har ingen ledighet alls så här jobbas det å sedan hem å förbereda för morgondagen, suck. vill ha semester. Kram

annette sa...

Även här;)

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så skönt att dottern är hemma igen. Man vill ju ha alla ungarna i boet, eller hur?
kram
Marie