torsdag 1 juli 2010

Inredning och utredning

Ikväll är det säsongsstart för min absoluta favorit.
*
Hatad av många men älskad av fler...
Eller?

( bild från tv4.se)

Jag ser iallafall fram emot att se honom på min datorskärm ikväll:)
*


Igår ägnade jag mig åt lite "utredning" ja, inredning utomhus alltså...
Det går sakta men säkert framåt.
Senaste tillskotten i min möbelarsenal blev ovanstående solstolar.
Såklart i vitt (efter noggrannt och moget övervägande för de färgglada är ju så läckra)
*
Ha det gott alla ni som tittar in här hos mig!

Kram Annica

4 kommentarer:

annette sa...

Tur inte dom stolarna fanns i tisdags, då hade jag nog suttit kvar ännu;)

Njut Du av Ernst;)


Kramen

Viola sa...

Blev inte besviken på Ernst, gillar honom skarpt...det kommer att bli många härliga program att följa, ha det så gott i värmen, kram

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jag kommer också följa Ernst även den här sommaren!

Kram
MArie

Katta sa...

Å de där solstolarna är såå snygga. Jag vill ha en svart en jag. Tyckte Ernstprogrammet var helt Ok och den lilla kryddträdgården jättefin fast jag såg en liten vilsam oas med sittplatser i mörk rotting framför mej i den murhörnan först. kram Katta