onsdag 7 juli 2010

Ljuvlig sommar är det då...

Ja, det är några sommarsånger som klingar i mitt huvud dessa ljuvliga sommardagar.
När man kan njuta av det underbara vädret från morgon till kväll.
*
Igår var det en liten vädersvacka hos oss.
Det regnade lite på morgonen men strax efter 10-taget så tittade solen fram ur molnen, iallafall lite grann till och från...
*
Vid tolvsnåret åkte min make upp till tåget för att hämta hem ett gäng med solstrålar:)
*
Det var två av mina äldsta (ja, de är inte gamla alltså, utan jag har haft dem länge bara;) vänner som tillsammans med sina barn kommit för att hälsa på:)
*
En trevlig dag på altanen blev det.
En hel del åts.
En hel del pratades och skrattades det.
Och framåt midnatt bäddade vi åt alla för att sedan åter igen ses framåt morgonen (läs förmiddagen;)
*

8 barn och 4 vuxna runt frukostbordet...

Tur man har gott om plats:)

Därefter gav vi oss ner mot vår havsvik för att njuta av sol & vatten och passa på att leka lite.

*

Lek i vatten och på strand.
Och på lekplatsen.
Mina tre J:n hade kul med kompisarna:)
*
Jag hade såklart min kamera med och det blev ett hundratal bilder tagna.
*
Dottern lyckades jag fånga på ganska många bilder och detta foto tycker jag blev riktigt bra.
Hon är omedveten om att kameran är framme så det blev ingen grimas;)
*
Kram Annica

2 kommentarer:

annette sa...

Härligt att Du fick till en träff med Å&T, förstår att det inte var tyst måga sekunder när Ni träffades;)

Skönt för Dina barn att i alla fall få doppa fötterna i Bråviken, blir väl bad på riktigt samma dag mellan J blir av gipset!!

Kul oxå att Ni fick fint väder är ju så fint ute i Kolmården då och det måste ha varit en skön dag nere vid stranden.
Ett hundratal bilder känns lite lagom, Du hade ju många att fånga in, för dom stod väl inte still så långa stunder!!

Ha det fortsatt bra!

Kram

annette

Stina sa...

Det där ser härligt ut...och mysigt.:-) Kram Stina