torsdag 9 oktober 2008

Glädjehopp...

Igår, strax innan jag skulle lägga mig, fick jag ett meddelande från en mycket kär bloggvän.
Jag tittade in hos henne och hittar denna:
Det skuttade liksom till av glädje inombords...
För även om jag fått awarder förr så är det lika roligt varje gång!
Jag blir stolt och känner mig hedrad över att någon där ute i bloggvärlden faktiskt tänker på mig och min blogg och vill ge mig en award!
Så tack snälla Ullis Leva på landet för den glädje du gett och ger mig!
♥ You´re in my heart 2!♥
Jag gillar ju att fota och skriva, samtidigt är ju inredning ett av mina största intressen så det här med att blogga är ju en perfekt sysselsättning för mig!
Att jag sedan skaffat mig riktigt härliga vänner här i bloggvärlden ser jag som en riktigt härlig bonus!:)
Jag ger awarden vidare till fem av mina härliga bloggvänner idag.
Imorgon är det sista arbetsdagen denna vecka.
Då är det inte bara fredag utan även Kemins dag.
Detta firar vi med att jobba med experiment inom årets tema som är Y T A.

Här nedan ser ni helgens projekt.
Listerna har Ä N T L I G E N kommit hem.
Inte tack vare maken min ska jag säga utan jag fick faktiskt be min snälla lillebror om hjälp.
Så nu gäller det bara att hitta penseln:)


Kram Annica♥

21 kommentarer:

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Klart att DU ska ha award!!! Grattis de luxe!
// Kram Linda

Living by Milla sa...

Åhh, nu skuttade det till hos mig..tack goa du...tänk att man blir så glad varje gång.;)

Underbart att det är fredag i morgon, det har varit en seg vecka. Vad bra att du har något att pyssla med i helgen.

Ha en härlig helg!
kraaaaaam

Malin sa...

Grattis till awarden, den var du värd!!
Det är alltid lika mysigt att besöka din blogg du skriver så tänkvärt!

Ha en bra kväll!

Ullis/Leva på landet sa...

Stora karmar på dig själv!!


Kram Ullis

Nettan sa...

Den var du verkligen " värd " !
Lister ja, sådana skulle behövas köpas här med till både trapp, vägg & tak...men, men det kommer !

Ha det gott sista arbetsdan...
Kram Nettan

Stina sa...

Kram och puss du goa gumman. :-)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Åh..grattis till din award! Alltid kul att få respons på sitt skrivande :)

Katta sa...

Men tack snälla gulliga Annica! Den blir jag jätteglad av här i höstmörkret, nu känner jag mig genast mycket piggare. Och grattis till dej den är du verkligen värd.Så du ska måla lister i helgen du, jag är just nu toktrött på att måla har fått så nog så jag bett sambon måla ett sista skåp som behöver målas och det brukarjag aldrg be om.Du Annica hur lägger man in såna små hjärtan i texten?Tycker de är fina.Ha en bra dag och helg och tack igen,kram Katta

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Grattis till awarden!
Ha en toppenhelg :)
Kram Therese

faster atta sa...

...jag ser att du har lite roligheter framför dig... ti-hi... Ska väl passa på att tillägga att jag älskar att måla panel och lister, knasigt va!!?

♥ Fyra årstider sa...

Lister, finns liggande i vårat hus. Målade och klara, men varför kommer de aldrig upp?
Kram Lotta

annette sa...

Grattis till den fina Awarden, Du är verkligen värd den underbara människa, Du bjuder så enormt mycket på Dej själv och delar med Dej av både toppar och dalar i Ditt liv!!
Grattis också till listerna, men ett körkort vore inte helt fel Annica, Du skulle ju kunna dra runt på loppisar och shoppa när Du känner för det;)
Sist men inte minst! JÄTTETACK för att jag blev förärad denna fina Award från Dej, blir så GLAD!!!
Hoppas Du haft en bra dag i Kemins tecken!
Ha nu en skön fredagskväll!
Kramelikram!

//annette

Viola sa...

Grattis och ha en skön helg, kram VIOLA

Sara sa...

Grattis till den fina awarden :-) Önskar dig en fin helg.
Kram Sara

Södralycke sa...

Grattis till awarden, den är du värd!! Vilka underbara höstbilder i förra inlägget!

Tevlig helg! Kram Johanna

Anneli sa...

Grattis du också till din Award
Och Tack för att du finns
Kramis/Annelie

hemtrevnad marie sa...

Tack för kommentaren hos mig!!
Skrattade igenkännande när jag såg dina torkstreck på parad...så ser det ut för jämnan här, under denna årstid....fast här står de i vårt sovrum!
Kan säga att de behövs med fyra barn här också!
Härlig helg!
kraam

MOONLOVER´S sa...

Här fanns det mycket att vila ögat på. Härligt. Ha en fin lördag. och stort tack för kramen. kram på dig

Vecka - Vecka sa...

Grattis till awarden!

Lister ja, det eviga projektet!
Ha en skön helg!

Kram,Lotta

Ellas Inspiration sa...

Ett stort GRATTIS tillbaks blev det ju! Så härligt!

Tack för hälsningen på vår bröllopsdag!

Kram Karin

IKT i min vardag sa...

Grattis till awarden, sådana ska du ha många av!:-)

Såg att du fått till så fina collage längre ner. Visst är det kul att använda det programmet :-)

Kram