torsdag 23 oktober 2008

I väntans tider....

Och snart så är det dags!
Ja, missförstå mig nu inte!
Jag är inte gravid utan väntar på något helt annat.
En riktig "kärlekshelg" är inplanerad.
Neeej, inte med maken min...
Utan med mina två allra käraste vänner.
Vi har hängt ihop sedan tonåren och trots att vi numera bor en bra bit ifrån varandra så är det äkta kärlek fortfarande:)
Vi ses när vi kan och pratas vid då och då.
I helgen ska vi åka iväg utan våra familjer och bara umgås, fika, shoppa, parta och prata.
Eller vad vi nu känner för att göra...
Hämta energi med andra ord.


Med detta önskar jag alla en härlig helg!

Kram♥ Annica

27 kommentarer:

PiaMaria sa...

Två gånger om året är vi ett tjejgäng på omväxlande 10-18 flickor som åker ut till en stuga i skärgården och äter gott, dricker mycket (!), bastar, skvallrar och SKRATTAR tillsammans ett helt veckoslut. Vi kallar det våra svamputflykter, även om vi aldrig sett nån svamp på dessa resor.
Dessa resor är manna för själen och laddar batterierna till en LÅNG tid framöver. Det är våra överlevnadstripper!

HA EN JUVLIG TRÄFF!!

kram Pia

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Åh, sånt är så himla kul! Hoppas att ni får det jättemysigt, och skrattar mycket framförallt :-)

Må så gott//L

S o F sa...

Det där lät riktigt trevligt!

Bra att tänka på balans i livet, på alla möjliga sätt.

Att åka iväg så där (utan familjen) skulle jag nog tänkt på när jag var yngre. Då när man behövde.

Ha det nu kul tillsammans!

LillaFlisan sa...

Ha det nu riktigt UNDERBART i helgen!!!!!!


Kram
Flisan

Södralycke sa...

Låter härligt!! Hoppas du får en toppenhelg! Kram Johanna

Nettan sa...

Låter som du kommer få en toppenhelg, utan man & barn, va härligt !
Ha de så kul nu...=0)
Kram Nettan

Living by Milla sa...

Det låter helt underbart! Härligt att kärleken håller i sig.;)

Ha det nu riktigt skönt i helgen!
kram Camilla

Vita hjärtan sa...

Låter helt underbart! Ha en riktigt härlig helg!

Kram Annemari

Norrdalen sa...

Det lät oerhört skönt att få åka iväg en sväng med kompisarna! Speciellt nu när det är lite höstruskigt ute! Hoppas du får en fin helg!

Kram från Jannica

Vecka - Vecka sa...

Ni ska ha en underbar helg! Väntar också på en riktig tjejkväll, men ingen sån inplanerad just nu.

Jag har likadana hjärtan!

Kram,Lotta

Katta sa...

Jag önskar dej en jättetrevlig helg med dina väninnor. Kram Katta

Stina sa...

Ha det så kul nu gumman. Vilken härlig höstbild.:-) Kramis

Helena Sjögren sa...

Ha det så skönt . Dessa stunder är som manna för själen . Att få åka i väg och bara vara. Så skönt ! Så NJUUUUUUT !
Kram kram

♥ Fyra årstider sa...

Vad härligt det låter, jag ska bara vara hemma och lata mig.
Kram Lotta

Vero sa...

Det låter verkligen jättetrevligt. Ni kommer få en dunderhelg, oavsett väder kan jag tänka mig.

Ha det gott!

Sara sa...

Ha det så himla mysigt!
Kram Sara

Lallis - liv och leverne sa...

MEN så himla härligt:)
kram Lallis

SmåGlädjen sa...

Hoppas ni får en riktigt härlig helg! Det låter underbart.

Kram Linda

ps, vilka fina bilder!

Anneli sa...

Vad härligt - hoppas ni får det alldeles förträffligt bra... ;)
Kram/Annelie

annette sa...

NJUT, tänk inte på oss som saknar Dej här;)

KRAMEN //annette

Anonym sa...

hej gumman ;) hoppas att du har det underbart på din tjejhelg, det behöver man ibland!

min lördag började bra med lunch på stan, sedan skulle vi vidare till bomässan, men dit kom vi inte för bilen var stendöd. så det blev bärgning till verkstaden och hyrbil. aaaah! men men.. nu sitter jag här och tröstar mig med lite chaite och martini.. dock inte i samma glas *fniss*

hoppas allt är toppen där du är :)

kram sara

Anonym sa...

Åhh, sådant som är så roligt. hoppas att ni får det mysigt med många skratt.
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas verkligen att ddin helg blir så där skönt som du önskar. Det kommer säkert att bli mycket skratt och många härliga timmar. Njut riktigt ordentligt så hörs vi när du kommer hem igen.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Vero sa...

Vem är vår gemensamma vän då? Hihi...

Jag satt och surfade runt en del och hamnade hos dig, kommer inte ihåg hur eller från vems sida. =)

Ha en bra söndag!

Vero sa...

Menar du Åsa W S? Och hennes kusin Thessan? I sådana fall är det VÄLDIGT mysko... Hihi...

Vero sa...

Men vad lustigt.

*fniss*

Har lagt dig till mina favoriter nu så jag ska hitta tillbaka till dig igen.

Det var lääääääääääääänge sen vi sågs.

Härligt att ni har haft det bra.

Kramar till dig, nu när jag vet vem du är också.

Hannele på Hisingen sa...

Kul ni haft, fast synd att måla den fina möbeln vit, tur att det tillhör hotellet..