onsdag 25 november 2009

Idag är ingen vanlig dag

För det är vår minstings födelsedag.
Hurra Hurra Hurra!
*
Tänk vad tiden går fort.
Känns nästan som igår men det var fem år sedan vi åkte in till sjukhuset för att ta ut vår minsting.
Men så värst liten var han inte med sina 56 cm långa kropp och nästan 6 kg tung var han...
*
Födelsedagen firades med sång, hjärtesmörgås och såklart presenter vid sängkanten.
*
Kram Annica
PS. Igår kom ännu en pusselbit i duschrummet på plats och idag har jag shoppat detaljer. På återseende...

6 kommentarer:

Living by Milla sa...

Grattis i efterskott till ditt charmtroll! Vad mycket bebis ni fick! Det måste vara rekord, hela 6kg..otroligt!:-)

Ha det gott!
kram Camilla

Vero sa...

Ja visst 17 går tiden fort. Min minsting fyller 13 på söndag...

Ha det gott Annica.

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Grattis till din goa lilla son! även om det kommer lite sent...
Kram
Marie

Ullis/Leva på landet sa...

Visst går åren fort. Bävar för att mina ska börja flytta hemifrån redan. Hoppas att ni firat J riktigt ordentligt.


Ha en riktigt bra första advent!
Kram Ullis

Vicki sa...

Gick du över tiden med minstingen eftersom han vägde nästan 6kg?? Jag tyckte min minsting var stor hon vägde lite över 4kg.

Trevlig 1:a advent

Vicki

Katta sa...

Å men vad sööt han är din femåring. Och vilkenstor kille du fick då :) Kul att shoppa detaljerna till badrummet med.Kram Katta