lördag 22 mars 2008

Påskdagen

På er alla!

Även om nu påsken börjar närma sig slutet har jag och min familj hela den kommande veckan att njuta av ledighet. Vårt påsklov blev ju senarelagt i år då det annars skulle blivit lite för tätt mellan sport- och påsklov...

Men visst känns det lite mysko att ha lov efter påsk istället för före...
~*~

För någon vecka sedan fick jag ett reklammejl från Jotex

(ni vet postorderföretaget som säljer tyger...)

Igår kände jag hur sugen jag blev på att köpa lite nya gardiner inför den kommande våren så jag gav mig in på deras hemsida och lullade runt lite.

********

Och visst hittade jag några fina tyger som gott och väl skulle kunna hänga "runt" något fönster i vårt hus...

Men det jag fastnade för var inte textilier utan detta...


Pastelligt rosa tårtfat

Söta ljuskronor




Underbar ljuslykta!




Söta zinkkrukor på hängande bricka.





Romantiska hjärtan att hänga i fönstret...





med matchande ljuslyktor.







Pastelligt rosa ljusstake...


och liten söt skål i samma ljuva rosa färg. Till sist en liten söt skål på fot med lock...



Nu kanske någon tror att rosa är min absoluta favoritfärg...

Ack så du bedrar dig då!!!

Jag har aldrig gillat rosa, men de ljuvligt söta, rosa sakerna smälte t.o.m jag för!


******

Detta var bara ett axplock av de fina grejer jag hittade.

Är du sugen på lite nätshopping kan du titta in på


där det finns mer!


*****

Ha en skön söndag!


Kram Annica















12 kommentarer:

Maria sa...

Åhhh, gillar det rosa!!

Millas hem sa...

Hej!
Mmm, fina saker. Har oxå fyra barn då är det himla käckt med nätshopping!!
Kram Camilla

Karin i Villa Grå sa...

Nämen, tänk att Jotex har så fina saker! Vill ha!

Det var inte länge sedan som Jotex, Ellos och de flesta andra postorderföretag hade töntstämpel på sig hela bunten. De har ryckt upp sig och uppryckningar är ju alltid lika trevliga! :-)

Rosa är en ljuvlig färg, tycker jag... Tänk, om du börjar kika på rosa saker nu kommer du snart att fastna i samma rosa träsk som jag..! Vi ses där - i träsket! ;-)

Kram!

Karin

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Men så mycket vackert de har,,,får nog ta mig en kik ju!! Gillar kron lyktorna!!!ja...o mycket annat med så klart!!!

Hur ä läget då??
Så skönt med lov efter,,vårat är ju strax slut här nu..lite trist!!
Men det har allt vart bra alla fall!!!I dag var vi på picknick...blir nog lite utflykt i morgon med!!!

Ha det gott...o hoppas helgen vart fin!!!!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~
Önskar Millan!!!!

Kram♥

Unknown sa...

Så läckra saker! Jotex ligger ju här i Värnamo där jag bor..man blir lite hemma blind.hi-hi..kramar Malin

thessan sa...

Tack för tippset vännen, hade väll aldrig kunnat ana att de skulle få in så mycke fint. Kollade in hemsidan och hittade massor (oj oj inga pengar kvar :o()
Hoppas att ni får en underbar vecka med FRISKA och glada barn, sen självklart att T tar hand om dig.
Kram Thessan

Anonym sa...

hej tjejen!! jag tyckte om din uppsats, alltid lika kul att höra från dig :)

Smart med alla garderober i tvättstugan, här har vi tvättstugan i källaren så hos oss skulle det inte funka.. ska ha en fin gammal byrå i sovrummet, men drömmer också om ett gammalt fint klädskåp :)

gillar verkligen zinkkrukorna från jotex och tårtfatet.. har fått katalogen men har inte kollat så noga..

stor kram sara

Helena Sjögren sa...

Hejsan , nu e jag hemma igen efter kring flackandet i påsk helgen. Trots det så känner jag mig piggare igen. Skönt ! Ang matchen så behöver väll den inte kommenteras ? ;) Det var ju bara träning ?!!! Passa er när det gäller , fniss !
Här är lovet över , skönt att ni har erat kvar. Ha det gott ! Kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hejsvej...hoppas du haft en trevlig påsk!!!

God fortsättning!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(\ /)*********************
( ..) ♥ KRAM MILLAN ♥
C('')('')*****************
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Helena Sjögren sa...

Hallåååå ! Skulle bara kolla så att du lever... Förstår att du inte har tid att sitta framför datorn , ni har väll fullt upp med att ha påsklov ? Ha det gott Kram Helena

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hellojs där gumma...saknat dig..hur står det till???
Ellr är ni bortresta tro??
ha det sååå gott vilket som..o hoppas påsken varit fin för er alla!!!!

Ha en härlig dag!!!

`·.,(¯`·´¯)
(¯`·´¯).·´
`·.,.· L O V E
♥Kramar Mamma Millan♥
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Unknown sa...

Tack söta för din komplimang!! Det gick superbra i dag...sååå kul!! ti-hi...Ha det så gott..kramar Malin