söndag 30 mars 2008

Tadah...

Då är det dags att avslöja vad som fick följa med mig hem från den lilla butiken i Danmark. Butiken hade hur mycket fina saker som helst. Tyvärr var det mesta jag fastnade för i modell större så de sakerna fick snällt stanna kvar i butiken...Några saker som jag kärade ner mig i fick dock följa med hem...
Nyfiken?
Då tar vi oss en titt i papperspåsen!

Hmmm...

Vitt omslagspapper...???

Inte särskilt spännande!!!

Nu börjar det likna något!



Tadah....
Det jag kärade ner mig i var små ljuslyktor i zink från Sia.


Och så en massa små trähjärtan i olika kulörer...


Vad jag ska ha dem till?
Inte en aning...
Men det är ju som vanligt.
Jag köper hem saker som jag gillar och tre år senare faller det på plats var de hör hemma...

Ljuslyktorna då?!
Dem vet jag precis var de hör hemma!!!


Men först ner med några värmeljus...



Hade visst bara blå ljus hemma...



Någon aning om var jag ställt dem?



Japp, på min "nya" spegelbyrå i hallen...


Känns som de hamnat rätt tycker jag!!!



Vi provar att tända ljusen för att se hur det blev...


Mmmmmmysigt!




Me like very much!


Visst blev det väl mysigt?!!



Nu ser jag fram emot att våren anländer så att jag får måla om in lilla byrå oxå...
Och så ska de nya beslagen ( som jag ännu inte hittat) på plats.
~*~
Hjärtana då?
Ja dem har jag en idé för just nu...
Titta in en annan dag så får ni se vad jag hittat på!
~*~
Välkommen åter!
Kram Annica

18 kommentarer:

Nettan sa...

Visst är dom fina dom där ljustakarna fr. SIA, ska nog önska mig presentkort när jag fyller år i början på April..=0)
Ha det gott..
Kram Nettan

På min gatan i stan sa...

Väldigt fina var dom. sia har mkt fint!

Kram Martina

IKT i min vardag sa...

Jättesöta ljusstakar och vilket kul sätt du har fotat på! Som en liten film :-)

Jag har använt sådana söta hjärtan till dels att pynta paket med och att använda dem som etiketter på burkar och annat.

Kram

Vecka - Vecka sa...

Vad spännande att se vad som fanns i påsen! Fina ljuslyktor!

Kram, Lotta

S o F sa...

Det blev ju jättefint!

Ser så mysigt ut, där på spegelbyrån!

Södralycke sa...

Blev ju finfint på byrån! Alltid fint med ljuslyktor ;)

Kram Johanna

marita blücher sa...

Hej Annica,
vilka jättesöta ljuslyktor du hittat. Mina små vita trähjärtan har jag dekorerat presenter med - mycket uppskattat.
Tack för din kommentar på min blogg och välkommen åter.
Kram/Marita

Living by Milla sa...

Väldigt söta ljuslyktor ! Spännande att se vad som gömdes i påsen... ;)

Ha det gott!
Camilla

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Du är för go du...skriver ju sååå härligt ju!!!
Jätte söta ljuslyktor...Me like to!!!
Ska bli kul att se vad du hittar på med hjärtana!!!!!!!!!

Haen uuuunderbar vecka!!!
~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~
¨¨¨¨¨¨¨¨¨`·.,(¯`·´¯)¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨(¯`·´¯).·´¨¨¨¨¨¨¨¨¨
~♥ W I T H`·.,.· L O V E ♥~
¨¨¨¨¨¨¨¨¨Mamma Millan¨¨¨¨¨¨¨¨
~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~

Maria sa...

Är en stor fan utav allt som tillverkas i zink, så enligt mig har du gjort ett bra köp!!! Trä hjätan kan nog bli fint att dekorera paket med.

Anonym sa...

hej hopp!! vad underbart ni verkat ha på er resa, blir lite avis :) det är helt ok att du lägger till mig, blir bara såå glad :)

måste säga att de där ljuslyktorna var toppenfina :) passar perfekt på byrån. jag har också dille på ljuslyktor, även om jag vet att jag har för många så är det det första jag kollar på i affärer..

stor kram sara

Helena Sjögren sa...

MM samma smak du å jag. Jag har den i adventsljusstake.Hoppas allt e bra med dig ! I kväll blir det spännande.....
Kram Helena

Stina sa...

Fina...sådana har jag med. Mysigt sken.:-)

Nettan sa...

Tack för ditt inlägg...ja biden hatar jag, så fort man kommer åt slangen så läcker den...den ska UT !! Och kaminen *ful som stryk *...fniss, men en sambo som har tummen mitt i handen & inte alls tycker om & renovera, så händer inge, fast vi har papper fr. Sotarn som säger att den måste bytas ut...=0) !
Får byta Karl helt enkel..*haha*
Ha det gott
Kram nettan

Anonym sa...

hej tjejen!!

nej jag har heller aldrig varit en rosa tjej, men sedan jag "upptäckte" denna nyans, så föll jag handlöst. den känns så krispig och somrig :)

stor kram Sara!!

Katta sa...

Vilka gulliga zinklyktor du köpte. Och hjärtana är ju jättesöta de kan man ju hänga lite här och var och på paket och presentpåsar och sånt. Fina nyanser på de.Ha en bra kväll, kram Katta

Annie - Annalunda sa...

Tack för titten och din hälsning! Vilken fin byrå...underbara ljuslyktor (de tillhör mina favvisar också)... hjärtana ser ju ut som godis! Så söta!

Kram Annie

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Finns e liten ros till dig hos mig !!!

~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan!!