fredag 29 februari 2008

Fredag...

Linköping är en trevlig stad och där har jag tillbringat några timmar idag. Lunchade med maken och sprang sedan runt i butiker och letade presenter... Gick så där...
Till mig själv hittade jag lite nya ljus. Ljus är ju snart en bristvara här hemma med tanke på hur mycket jag tänder ljus...
~*~
Ägnade mig sedan åt lite fönstershopping...
Det finns ju så sjukt mycket söta saker.
Om jag var stadd i kassa skulle jag tokshoppa barnmöbler för det är jag lite besatt av...*fniss*
Var tvungen att föreviga den söta soffan med mobilkameran... ~
~*~
Och den rosa fåtöljen som är söt som en liten karamell!
~*~

Och det här söta skåpet/byrån hade gärna fått följa med mig hem.
Och allt annat gulligt på bilden med!!!

~*~

Nu ska jag drömma om söta möbler och inredning.

Natti natti

Annica


3 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Natti natti...ska med sussa snart, tänkte bara kika itill dig först!!

Så mysiga bilder, ja det finns ju såååå mycket fint så man blir galen...tur man inte har pengar..för då skulle jag nog inte få plats i huset!!;)

Japp får väl fönstershoppa här i Stockholm...mer lär det väl inte bli...har ju gjort ägg för alla pengar!!;)

NATTIS...eller blir det GO MORGON!!! MM

IKT i min vardag sa...

Det är tur att man inte har obegränsat med pengar, för var skulle jag göra av alla vackra saker...
Rätt trevligt med fönstershopping oxå...:-)

Kram Linda

me and alice sa...

Ja, tur att man har begränsat med just pengar...
Skåpet var hur gulligt som helst.
kram Susanne