lördag 23 februari 2008

Ännu ett blått rum

Idag skiner solen igen.

Härligt!!

Man känner sig genast lite piggare!


Och det behövs i eländet.

Äldste sonen insjukande nämligen i kräksjuka sent igår kväll...

Idag ska ni få spana i vår lilla toalett!


Precis som badrummet på bottenvåningen går detta i blått...

Men här är faktiskt jag oskyldig!!!

Toautrymmet såg ut så här när vi flyttade in.

Riktigt trevligt utseende faktiskt.

Så det får hänga med ett tag!

(Trots att det saknar golvvärme....)

Fönstret förseddes med en romantisk gardin.

Lite ljus och växter mjukar upp.

Toaborstens placering är väl underbar?! hehe Har man småbarn så har man...:)

Snyggt handfat!Praktiska plastmuggar med sugpropp för tandborstförvaring.


Spegelskåp, toarullshållare och handduksstång från IKEA.

Den söta toapappershållaren på väggen är inköpt på Teneriffa där en av mina bästa vänner bor.



Skötbordet från IKEA används inte längre men gjordes snabbt om till en byrå. Jättepraktiskt!!

Ja, så ser det alltså ut på lilla toaletten...

Nu ska jag förbereda lite inför kvällens melodifestivalande.

Ha en trevlig kväll
Kram
Annica




2 kommentarer:

IKT i min vardag sa...

Magsjuka...urkkkkkk.Inget vidare...
Jo jag är lärare, har en 3:a för tillfället. 15 killar och 6 tjejer...hmmmm...resten kan du nog räkna ut ;-). Vilken årskurs har du?
Fräscht badrum, förresten...Blått är flott!

Kram Linda

Ninis74 sa...

Inge vidare med magsjuka..
Fint badrum, påminner om vårt förra badrum.