torsdag 14 februari 2008

Kärlekens dag


Idag är det kärlekens dag och vad kan då passa bättre än en hyllning till vännerna och familjen?
Jag är så oerhört tacksam och glad att jag har er alla i mitt liv!
Jag älskar er!


Många vackra ord har sagts om kärleken sedan tidens begynnelse. Vad sägs om detta citat av José Marti? "Kärlek föds ur glädjen att se på varandra, får näring ur behovet av att vara tillsammans och fulländas av det omöjliga i att vara åtskilda"

Happy Valentine´s Day
som man säger på engelska


Med kärlek
Annica




2 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tack för de fina orden..blir så glad, så kul att du gillar min blogg...ja självklart får du länka mig!!!Blir ju jätteglad ju....

Ska länka dig jag med...alla mina länkar är borta...så i morron har jag väl ett lååångt arbets pass framför mig!!!!

kram Kram...Hoppas du haft en härlig alla hjärtans dag!!!

Gillar din blå sida...skön kontrast mot allt mitt rosa!!!

Millan

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

glömde ju bara säga hur vackertditt ordspråk var...gillar poesi!!

Kram igen!!