söndag 17 februari 2008

God Kväll

Även idag har vi fått oss lite solljus till livs.
Men med ett kursivt lite...
Det tog sin lilla tid innan den dök upp i det gråa trista vädret...
solen

*

Egentligen gjorde det inte så mycket eftersom vi tillbringade några timmar i bilen.
Svärmors födelsedag skulle firas
Så vi begav oss över länsgränsen till Sörmland

*
För att gratulera
för att överräcka presenter,
för mat och tårta,
och självklart lite umgänge.

*
Vi passade dessutom på att ta en liten promenad i det ganska trevliga vädret.

*

Nu är vi hemma i mörkret igen efter
lika många timmar i bilen hem som det tog dit

*
Imorgon hoppas vi på fint väder så att vi kan vara utomhus
Sportlovet har börjat!

*
Kram Annica

O

2 kommentarer:

Karin i Villa Grå sa...

Vad sägs om en deal? *fniss*

Du får länka om jag får se din riktiga blogg! Var hittar jag den? (Det är bergis busenkelt att hitta dit så nu får jag skämmas ändå!)

Kram!

Mitt liv - Mina drömmar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.