fredag 15 februari 2008

Åh vad livet är underbart...


Jag känner mig glad även om jag är hiskeligt trött!
Solens strålar letar sig in genom balkongdörren.

*

Det är fredag och när barnen kommer hem från skolan, ja då är det sportlov för oss.
Lovet är efterlängtat!

*
Vi ska inte göra något speciellt, inte åka någonstans.

*

Återhämtning brukar jag kalla det.

*

Dotterns ska få ridlektioner och kanske åka till stan med en kompis för lite skridskoåkning.
Jag och killarna håller oss nog hemmavid.
Här finns mycket att utforska... Vi har både skog och hav inpå knuten.

*

Nu ska jag njuta av solen!

*
Och putsa ett fönster... Solens obarmhärtiga ljus avslöjar att det är dags!


Ha en underbar dag!
Annica







3 kommentarer:

Helena Sjögren sa...

Då har man hittat hit också. Trevligt... Helena

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hej där!! Ja nu är vårt sportlov till ända snart här!!Ligger på hotell i gbg,,skönt ..ska gå på Universeum i morgon o kolla rymd tema. Det var dotterns önskemål...de pratar om rymden i skolan just nu!!

ja, annars har vi faktiskt inte gjort nåt...bara slappat, umgåtts o haft det skönt!!Ja barnen behöver med ladda batterier i bland!!...så har vi ju varit lite sjuka med..så trist så, influensan...andra sportlovet på raken!!!

nix kram på dig o trevligt sportlov!!!

Karin i Villa Grå sa...

Vilken fin fyrklöver du visar i din blogg! Visst är de i ungefär samma ålder alla fyra?

Din blogg verkar vara just så där mysig som jag vill att bloggar ska vara. Måste bläddra bakåt bland dina inlägg och spana in allt!

Ha en bra söndag!

Kram, Karin