lördag 20 september 2008

Tävlingsdax

Hej alla kära bloggvänner
(ja ni som är mina vänner irl säger jag självklart oxå hej till;)

Idag bjuder jag på virtuell tårta så här dagen till ära.
Tårtan som är helt fantastiskt vacker (tycker jag!!!) hittade jag på Viktorias blogg "Sötsaker".
Vill du se fler helt fantastiskt vackra tårtor kan du klicka på länken under bilden!

Sötsaker


I fredags kom jag ju upp till 15 000 besökare och då utlovade jag en tävling.

Nu är det dags!

Tävlingen pågår t.o.m lördag 27/9 och allt du behöver göra är att skriva en kommentar till detta inlägg.

Vill du ha dubbla vinstchanser lägger du till mig på bloggkoll:)

Priset är hemligt men jag kan väl avslöja att det inte är en tårta;) och att det har med inredning att göra.
Jag gillar ju själv vitt, romantiskt och lite lantligt så det kan väl oxå ses som en ledtråd:)
Lycka till!
Kram Annica

41 kommentarer:

Living by Milla sa...

Vad spännande med en hemlig vinst. Klart jag vill vara med. Du finns redan på min bloggkoll.;)

kram Camilla

Katta sa...

God morgon1 Vilken vacker tårta du bjuder på ett riktigt hantverk, den ser god ut med.Vad spännande med hemlig vinst. Hoppas du får en bra söndag, kram Katta

IKT i min vardag sa...

Vilken läcker tårta! Men ohhh så spännande med både tävling och hemlig vinst!
Ha en riktigt skön söndag!

Kram

Norrdalen sa...

Hej tjejen! Vad roligt med en tävling och GRATTIS till så många besökare! Jag har lagt till dig på bloggkoll! Ha en skön söndag! kram jannica

Ann-Catrin sa...

God förmiddag!

Vilke härlig tprta du visar.och stort grattis till dian 15 000 Superkul!!


Tävling..hemlig vint...klart man vill vara med!!
kanske man vinner!! hoppas !

Stor kram
Ann-catrin

annette sa...

Hallå!
Är här och smyger lite, Du behöver inte ta med mej i utlottningen av Ditt pris, tycker jag skall vara ägnat åt någon med mer intresse av heminredning än vad jag har och det är ju ofta Ni avhandlar detta här.
Synne brukar ju inte vara här så ofta så nu skall jag berätta en hemlis;)
Är av många ansedd som en bra bilförare, men när det gäller att köra rätt så är jag helt totalt idiot, sitter ofta och lyssnar på musik om jag är själv, njuter av vyer och av att "gasa" på, körde alltså fel hem från Härjedalen och missade en avfart till Fagersta, såg det inte förrän det gått några mil, och då kunde jag lika gärna köra via ÖREBRO, men där kom jag rätt den här gången;)))

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
annette

//annette

Vita hjärtan sa...

Hej!

Självklart vill jag vara med på din tävling, så spännande med en hemlig vinst. Du finns redan på min loggkoll!

Kram Annemari

Levindas Värld sa...

Såklart jag vill vara med och tävla :)

Jamen visst är det väl tur att min vita ljusstake inte är speciellt julig så jag får njuta mer av den än till jul :)

Va härligt det låter med den blå din farmor har :)

Trevlig söndag på dig!

Stina sa...

Men det där var då en vacker tårta. Krmis

Pysselprinsessan sa...

Svar: Ja, hjärtan är den bästa formen enligt mig! :)

Ja, jag vill vara med å tävla! Självklart! :)

Kramar

♥ Fyra årstider sa...

Jag vill vara med och tävla. Grattis till dina 15 000.
Kram Lotta

Sara sa...

Hejsan
Jag vill gärna vara med.
Kram Sara

Viola sa...

Hej Annica, Grattis till alla dina besökare, så klart jag vill vara med och tävla, är nu hemma efter ljuvliga dagar på Österlen, så här finns det mycket att berätta om, kram VIOLA

rosenfröjd sa...

oj, vad spännande! jag vill självklart vara med i denna utlottning!

kramis/
¨M¨

Annelie sa...

Grattis till 15000!!!

Självklart vill jag vara med på din tävling. Spännande, blir jättenyfiken på vinsten.

Ha en fin söndagskväll, jag sitter och förbereder föräldramöte på jobbet. Har lätt ångest över det, tycker inte om att stå inför andra och prata. Jag tar mig igenom det men skulle klara mig utmärkt utan.

Kram Annelie

Lilla huset på prärien sa...

Åh så spännande - jag anmäler mig och hoppas på tuuuur! /Mvh Jenny

Ullis/Leva på landet sa...

@Nu är jag hemma igen. Måste ju skynda mig n här och lämna en kommentar så jag är med i din tävling. Blev ju så nyfiken på priset. Vilken underbar tårta på bilden. Har haft det jättebra, men är lite trött idag, *s*.

Kram Ullis

K. sa...

ÅÅh.. vilken super fin tårta... och instämmer, kul med hemlig vinst. Jag tävlar gärna och håller tummarna :)

Kramen K.

Fredrika sa...

Hejsan, vill så klart vara med och tävla! Vilken underbar tårta! Ser såå smaskig ut!
/Fredrika

Julia sa...

verkligen fin tårta, kanske man ska ge sig på ett försök att göra en sån ;) ha en förtjusande vecka

Hagbacken sa...

Skulle bara skicka en kram, men så var det tävling också....kram på dig..underbar tårta!KRAM LINDA

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Oj klart men vill va med!
Så otroligt god tårtan såg ut...mums
Kram Irene

LillaFlisan sa...

Vilken tårta,den vill man ju inte äta upp utan spara som prydnad!
Grattis till 15000! Det är MÅNGA besökare det..Men med dina personliga och fina inlägg så är du snart upp i 15000 till!
Klart jag vill vara med och tävla!
Kramar Flisan

Mjuka sa...

Så roligt med tävling!! 15 000 besökare är ju jättemånga!! Grattis till det och grattis till din fina vinst hos Sara
kramkram M

Synnøve. sa...

Godmorgon Annica.
Vilken smaskig tårta....
Kände blodsockret rusa i höjden med en gång.
Har dig redan på bloggkoll hehe...
Enklast så tycker jag.
Så klart jag vill vara med att tävla. Men jag har mera tur i kärlek än i spel tror jag.
Ha nu en fin dag, hoppas du får en ny skärm snart.
Ska inte skvallra hehe....
Kramen Synne.

Petra C sa...

Vad kul. Och spännande med en hemlig vinst. Jag vill så klart gärna vara med och tävla.

Evelina sa...

Spännande!! Jag vill vara med i utlottningen..

/Evelina

Petra C sa...

Glömde säga att jag lagt till dig på bloggkoll också. :)

Växthusmadam sa...

Av en slump hittade jag till din blogg just idag när det är tävling, vad trevligt! Dessutom trevligt med en östgöte till! Titta gärna in på min sida någon gång - jag tittar gärna fler gånger på din!
Ha en riktigt skön höstdagjämning önskar växthusmadam

karofina sa...

åhhh vilken tårta, jag ville typ att min bröllopstårta skulle likna den men min käre man som är bagare berättade attde inte är så goda, ganska torra o tråkiga :(

jag vill vara med o tävla, du är redan länkad! :)

str kram!

Anonym sa...

Hejsan vilken smarr tårta, det bästa jag vet,jag tävlar gärna med dig, samtidigt vill jag säga att det är noterat att du oxså vill tävla.
Snövit

Vecka - Vecka sa...

Visst vill jag ju vara med i din tävling! Du finns på min bloggkoll!

Kram,Lotta

Anneli sa...

Klart man vill vara med på Tävling - Tårtan ser ju väldigt god ut - skulle inte ha nåt emot den...
Har dig Länkad hos mig + Bloggkoll.
Kramis/Annelie

Stina sa...

Puss och kram:-)

Helena Sjögren sa...

Hallå hallå , hur söt sugen blev man nu då efter att ha sett den bilden ... Hmmm , jag som precis bestämt mig för att det får vara nog med sötsaker ....

Klart jag e med i utlottningen , håller tummarna :)

Anonym sa...

hej gumman :) ja skulle visa lite livstecken, och till råga på allt har du tävling :) kul med lite extra :) grattis till så många besökare, jag har inte besöksräknare enbart för att jag inte fattar hur man lägger in en.. är inte så teknisk :)

här hemma är det ovant att gå hemma. men det är skönt att få tid att vila efter pärsen jag var med om.. provsvaren går åt rätt håll. njursvikten är borta nu! nya prover ska tas imorgon ;)

hoppas allt är bra hemma hos dig :)stor kram sara

Nettan sa...

Vilken vacker tårta !
Och stort " grattis " till alla dina besökare =0).
Är gärna med & tävlar hos dig & på " bloggkoll " har jag dig redan ♥
Kram Nettan

Stämningsfullt sa...

Vad roligt med tävling!!
Jag vill gärna vara med :)
Kram!

Elzie sa...

Vem vill inte vara med på tävling? Alltid lika kul.
Hoppas du får en bra helg.
Kram Elzie
Och bloggkoll ska vi väl fixa om du inte är med redan. Har lite dålig koll på min egen lista *s*.

Cilla sa...

Roligt med en hemlig vinst! Klart jag vill var med. Jag lägger till dig under mina bloggar på min sida.

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Oj!!! Hemlig vinst! Klart jag vill vara med i utlottningen!!!//Linda