torsdag 19 juni 2008

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Ja nu är jag så trött så jag nästan dööööör...
Deadline på min uppsats var idag klockan 18.00 så igår och idag har det skrivits så det nästan glödit om tangentbordet...
Fick värsta ångesten ett tag när jag helt plötsligt fick total skrivkramp.
Kom inte ihåg ett ord av det jag jobbat med under den här perioden och inte ett ord kunde jag ens värka ur mig till min rapport...*suck*
♥♥♥
Levindas värld hade en utmaning tidigare i veckan där hon ville se vackra dekorerade bord.
Jag lät vänligen meddela henne att mitt bord inte var för inspektion just nu.
Men nu Levinda ska du få se hur eländet sett ut...
Jag var faktiskt så duktig så jag städade undan där nere alldeles nyss.
Jag menar, det är ju trevligt att ha någonstans att äta frukost i morgon bitti!
♥♥♥
Halv sju nu på kvällen slängde vi in alla barnen i bilen och åkte till Maxi och Coop Forum och handlade.
Insåg att vi inte hade något alls att äta i midsommar som ju faktiskt infaller redan i morgon.
Lite gott att dricka hade jag bett bror min att köpa åt mig och det gjorde han så snällt:)
Förutom den traditionsenliga sillen, färskpotatisen och gräddfilen inköptes oxå den traditionenliga fläskfilén och ingredienserna till svampsåsen.
Och icke att förglömma ingredienser till den traditionsenliga jordgubbstårtan som ska göras i ordning i morgon.
Här hålls det på traditioner med andra ord:)
♥♥♥
Försökte hålla hårt i plånboken och bara köpa hem mat men se det gick inte.
Precis när vi klev in på Coop hittade jag dessa söta rosor...
Tror det är någon sorts ljushållare.
Vet definitivt inte vad jag ska ha dem till men de är ju så söta:) Hihi
♥♥♥

Nu återstår bara för mig att säga godnatt innan jag däckar.
♥♥♥
Och visst ja,
Glad midsommar på er alla!
Kram Annica

11 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

oh gumman, förstår din otroliga trötthet men sååå stolt du måste vara!!!!

skrev min cuppsats med ur ett genusperspektiv om kvinnors egna tankar på sina möjligheter till att göra karriär, sååååå intressant att höra hur vi kvinnor ser ned på oss själva faktisk, tror bättre om alla andra, allrahlst manliga kollegor!

ha nu en underbar midsommarhelg, vi hörs snart igen vännen!
varmkram lotten

Katta sa...

Tack snälla du vad gullig du är. Skönt att du ä klar med din uppsats, nu kanske du kan få vila ut lite. Tycker ditt köksbord väldigt mycket liknar vårt. Periodvis är det så många project framme på köksbordet så vi får äta middag i vardagsrummet.Fina plåtrosor du köpte, kanske du kan ha dem i de vita trälådorna med blommor i? Önskar dig en härlig midsommar, kram Katta

Gårdsromantik sa...

Sussa gott!
Så skönt att uppsatsen är avklarad - hoppas du får mvg + eller vad det heter nu för tiden.

Önskar dig och de dina en härligt solig och myggfri midsommar.

Kram Maud

Levindas Värld sa...

Hihi!! Va rolig du är, kul att du antog min lilla utmaning och vågade visa ditt stökiga bord :)

Va skönt att du fått det undanröjt där nudå så ni har nånstans att äta frukost idag :)

De där söta rosorna har jag också sett på Coop!

Nu återstår det för mig att önska dig en glad midsommar!!!

kram

IKT i min vardag sa...

Inte konstigt att du är trött med tanke på hur du håller igång ;-)
Vad duktig du är som skrivit uppsats, härlig känsla när den var klar va?
Det låter som ni kommer få en trevlig midsommar med god mat.
Nu ska jag göra mig lite midsommarfin...med gummistövlar på;-)

Glad midsommar!
Kram

Ingrid sa...

Hoppas du får vila så du blir piggare och kan njuta lite av helgen också. Trevlig midsommar!

~Livet i byn

Malin sa...

Glad midsommar!
Kram Malin

Nettan sa...

Oj, jag kan förstå att du är trött efter allt detta ;0).
Men nu kan du unna dig välförjänt vila =0)....
Ha en " Skön Midsommar " med dina Nära & Kära!
Kram Nettan

På min gatan i stan sa...

Va härligt att det är över då! :)

Fina rosor!

Ha en fin dag!

Kram!

Ullis/Leva på landet sa...

Skönt att du fått klart din uppsats. Du ska se att det gått jättebra. Nu får du ta det lugnt och njuta ordentligt.

kramar Ullis

Mjuka sa...

Åh jag vet hur det är!!Men nu har du kanske sommarlov, önskar dig en skön midsommarafton
kram M