söndag 9 november 2008

Kort inlägg

Hej alla!
Idag blir det bara ett kort inlägg.
Har varit i farten hela dagen.
Först på kalas hos min lillebror som fyller 29 idag.
Hurra för honom:)
Efter fika med kakor, bullar och glasstårta åkte jag och äldste sonen samt brorsan och hans sambo in till Idrottsparken där vi fick se vårt älskade Hammarby göra två mål de fyra första minuterna av matchen.

Tyvärr gick det sedan käpprätt åt..ja ni vet vart...

Ingen kämpaglöd och inga bollar som studsade åt rätt håll här inte.

5-2 till Norrköping blev slutresultatet till hemmalaget.

Inget att gråta över för nästa år är Hammarby tillbaka i Allsvenskan med nya friska krafter medan Norrköping tappert försöker kämpa sig upp igen från Division 1.

Efter fotbollen blev det mer sport då dottern spelade match i innebandy.

Hon och hennes tappra vänner spelade en kanonmatch trots förlust med de stora siffrorna 8-1.

Alla i motståndarlaget var födda 92-94 medan dotterns lagkamrater var betydligt yngre med tyngdpunkt på 95-96.

Nu är jag äntligen hemma och varvar ner framför datorn.

Imorgon är det jobb igen!

Ha en skön vecka!

Kram Annica

8 kommentarer:

Helena Sjögren sa...

Men vilken genomklappning av ditt lag , vad hände ?

Många Bajare som kommer att gråta sig till sömns medans vi Ösk´are somnar gott ! Det är bara att slicka såren , ta nya tag så ser vi fram emot 2009....

God natt min vän !

Home No.1 sa...

Tack för titten och att du gillade mina skyltar=)
Ha en fin vecka!
Kram Annica.

Ullis/Leva på landet sa...

Tänk jag tycker att man ska inför tredagars helger i stället så man verkligen hinner någonting. Nu blir man precis ledig så ska man börja jobba igen. Hoppas att du kan sova gott trots all sorg efter förlusten.

Kram Ullis

Synnøve. sa...

Hejsan igen.
Den middagen såg jammen det god ut.
Får lust att laga middag nu.
Klockan är 7 på morgon hehe.
Ha det nu så mys vännen.
Synne.

annette sa...

Undrar vad Hammarbys tränare sa i bussen på väg hem!

Vad är det för indelning i ålderklasserna för innebandy?
Låter lite galet, för i den åldern utvecklas ju tjejerna så enormt!

Har det gått bra att jobba idag måndag?

Stora Kramen //annette

Elzie sa...

Heja Bajen!! Här var det sport i kubik ser jag. Ja, fotboll är väl inte min sport egentligen även om jag tittar ibland. Däremot gillar jag hockey även om gubben fick åka in och titta själv på Lakers och AIK ikväll. Ibland känner man inte för det.
Ha en skön kväll (lite lugnare hoppas jag?).
Kram Elzie

Katta sa...

Det var en riktig sporthelg det.Vilka fina hjärtan du gjort i gips och vilken bra ide att använda chokladinnerkartongen, såna går nog att använda till mera bara man börjar tänka efter.Vilken kool kille i ny frissa du har, min har långt hår och vill aldrig klippa det mer än topparna.Kul du är med och tävlar, lycka till. Kram Katta

popbajare55 sa...

Hej!
Minns inte hur jag hittade din blogg men jag hade den uppskriven i ett block tillsammans m några till!
Efter att ha läst ditt inlägg från i söndags så klarnade det!! Naturligtvis så drogs mitt grön/vita hjärta till en likasinnad bloggerska!! =D
Jag o mitt äldsta barnbarn (Julia 9½ år) var också på matchen!! Tyvärr fick man ju ingen valuta för pengarna!! Vi får ta nya friska tag nästa år!! Jag brukar åka till Söderstadion så ofta jag kan på match, gör ni det också??
Grön/vita kramar från en Bajare till en annan Bajare...