onsdag 26 november 2008

Lätt bortskämd

Ja, nu när awarderna trillat över mig så har jag kännt mig riktigt bortskämd.
Som grädde på moset gick jag oxå och hade turen på min sida i en utlottning.
Hos Eva vann jag (tack vare hennes man) ett "litet tröstpris" som det stod i hennes blogg.
Det "lilla tröstpriset" bestod av ett fantastiskt sött örngott som Eva själv sytt.
Må tro att jag blev ofantligt glad!
Ett finare pris kunde jag inte ha fått!!
Det är jättefint och passar perfekt hemma hos mig:)
Tack snälla Eva!
Det söta kortet kom oxå i paketet och jag kommer nu göra som jag brukar med kort från andra bloggare...rama in det!
Det kommer bli sååå sött!

Nu ska jag ta en paus i soffan.
Med en kopp te i näven givetvis:)
Ha det gott du med!
Kram Annica

19 kommentarer:

Katta sa...

Men Grattis! Jättefin kudde ju, vad roligt du får väl tacka hennes man då hur det nu gick till.Här har det varit klafsigt och töigt med idag men det är fortfarande en del snö kvar men man får väl dansa snödansen och hoppas på mer.Kram Katta

Synnøve. sa...

Vilket fint pris du vann. Det komtill rätt person.
kramen synne.

Viola sa...

Vilket flyt du verkar ha nu då, vilka vackra vinster!!!! Har just avverkat min tebalja och har jobbar klart i skolan för veckan, nu är det fyra dagar butik som gäller, ha en skön helg, kram

Ullis/Leva på landet sa...

Glömde ju att gratta dig till den fina vinsten. Har också haft turen att vinna i flera tävlingar så nu väntar jag bara spänt att det ska dyka upp små saker i bervlådan.

Kram Ullis

Mjuka sa...

Verkligen ett fint tröstpris!! Och sött kort var det också, vilken turgumma du är!
kramar M

Birgitta sa...

Grattis till din fina vinst, ja, det var ju ett underbart tröstpris. Man blir så himla glad över vinsterna här på bloggarna, över alla fina saker som finns. Kramar Birgitta

Sunells sa...

Vilket fint pris du har vunnit:)
Ha det så bra!

Kram Katariina

Helena Sjögren sa...

Vilken tur du har , grattis ! Du nu när vinster och awarder fullkomligt flödar in vore det kanske läge att köpa trisslott eller tippa en rad eller två. Jag lovar du skulle säkert vinna : )

Ha det gott !

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej, Ja visst är det härligt. Skit häftigt rent ut sagt :) Allt bra med dig? Är det oki om jag länkar till din sida under mina favoriter??? :)) Kram maria

Sara sa...

Grattis till det fina priset! Ha det gott!
Kram Sara

Anonym sa...

Får väl säga grattis till vinsten igen:-) Har precis mailat dig..
Så roligt att du tyckte om mitt hemmagjorda örngott.
Kram

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Åhh vilket fint tröstpris.. jättesööött...
Kramis Linda

Elzie sa...

Vilken fin vinst. Ja, ibland är turen med en.
Hoppas du får en riktigt bra advent.
Kram Elzie

Annelie sa...

Vilken fin vinst, grattis. Du har visst flyt om dagen, segla vidare på det.

Nu ska jag sätta mig med en kopp te, struntar i strykningen...

Kram Annelie

Unknown sa...

Kära Annica - vet du, först NU inser jag att jag inte länkat till dig. Begriper inte detta! Gör det genast.

Vilken fantastiskt SÖT KUDDE!
Va avis jag blir :) .. Grattis!

Kram på dig,
Malin :)

hemtrevnad marie sa...

Grattis! så mycket fint du fått också...tycker också det är roligt att rama in så fina kort!!
Såg att du hade en kille som fyllde fyra nyss...min minsting fyller 4 nu den 8:e...kanske man skulle satsa på den filmen...fast Pettson och Findus är favoriterna för dagen här , så det blir nog lite i det temat här!
Ha en härlig första advent...smidesstakarna blir jättefina på bordet!
kram på dig!

Helena Sjögren sa...

Trevlig helg ! Kram kram

Stina sa...

Haha...Ja, jag vet!:-D Puss

Södralycke sa...

Det var inget dåligt tröstpris!! Kanonfint :)

Trevlig helg på dig! Kram Johanna