onsdag 8 juli 2009

Dag 6

Här kommer ett litet vykort från vår sjätte dag på Gotland.
Denna dag tillbringade vi inte långt från vårt tält... Vi var nämligen på besök hos Pippi Långstrump i hennes Villa Villekulla.
En hel del bus och lek blev det för barnen.
Och så plask och vattenrutsch i vattenlandet såklart!

I Villa Villekulla bjöds det på teater och vi fick se både tjuvar och poliser härja runt.
Herr Nilsson, Prussiluskan och Pappa Efraim fanns såklart oxå på plats tillsammans med Tommy och Annika.
Var lilla gubben var har jag inte en aning om.

Kanske hade han röda hund *fniss*

Kram till er från mig
Annica
PS. Stort grattis till Petra och Marie som båda fyller år idag. Kram på er!

4 kommentarer:

Design i tid och rum sa...

Hej!
så vackra bilder...min familj och jag var också och besökte Pippi...och gänget,.Det är sååå mysigt, att åtminstone för en stund förflyttas till gamla tider och stämningen.
Jag var gladast av alla. då min man fick säga: lugna när dig du är faktiskt vuxen hi hi...
kramar och kärlek Dadda

Ofelias Hus sa...

Vad roligt det måst ha varit för barnen...

Det är så kul att titta in hos dig och se allt som ni tar er för att hitta på...helt otroligt att du orkar, tycker jag som aldrig åker någonstans...stugsittare som jag är.
En sådan mamma som du är skulle nog mina barn också vilja ha...

Kram,
Anette

Anonym sa...

Jag hoppas ni hann undan regnovädret :-) Och roligt med Pippi och Astrid Lindgrens värld!

Krams!

Huset på kullen sa...

Grattis till er också! Och lycka till!

/ Linda