tisdag 21 juli 2009

Energi

Jag vet inte vad det är med mig just nu...
Ena dagen helt orkeslös och nästa som en duracellkanin på speed.
Idag har jag varit helt rabiat;)


Med en pensel i hand har jag gått loss på hela övervåningen och en del av bottenvåningen...
Ja, riktigt så kanske det inte är men jag har iallafall målat klart all träpanel på övervåningen!
Hurra för mig:)!
Badrumsdörren har dessutom blivit målad och så även trappräcket och trappväggen.
Av misstag råkade jag måla påskjutdörren vi har i trappen lite grann så nu måste jag måla den oxå...
När jag ändå stod med penseln i hand lyckades jag dutta lite färg på några platser på bottenvåningen med...
Nu inväntar jag bara solen så jag kan måla fönstret i vårt sovrum oxå...
Sen är jag nog klar med måleriet för ett tag igen...
Tror jag ska visa resultatet av mitt dagsjobb i morgon.
Idag blir det inga bra bilder för det är ju så mörkt!!!


Bjuder på två mobilbilder som jag blev riktigt nöjd med!

Kram och godnatt!
Annica

8 kommentarer:

annette sa...

Tror det är vädret, för ena dagen så här det ju rena rama höststormarna och nästa dag så är det underbart soligt och skönt, åtminstone är jag väderberoende, men det är ju bra att Du är som en Duracell mellan varven för då jäklar händer det massor,nu har Du väl inte så mkt kvar att måla, eller har Du gått loss och börjat inreda den tredje våningen nu!?

Kramar //annette

Cc sa...

Här har flitets lampa lyst ser jag. Visst kan det vara vädret som avgör om man har ork. Kram

Anneli sa...

snyggt i trappan...:-)
visst är det så, ibland kan man bara inte hejda sig, man bara snurrar på i högsta fart...
kram
annelie

Nettan sa...

Här målas det, ja vad gör man när vädret inte är bra !?
Men vitt & fint blir det.

Tänk vad du kan gotta dig när det är klart =)

Kram Nettan

iLLi sa...

Hahaha! Precis så har jag varit hela sommaren. På eller av!

Men när man är på får man himla mycket gjort! :-)

Kram
Lina

Lilla Blanka sa...

Hej Annica!

Härligt att det är fler som har målarpenseln i högsta hugg =)

Spännande att se resultatet sen!

Wow vad fina bilder du kan ta med din mobil (!) Min duger inte till annat än att ringa med..bilderna blir så suddiga.

Kram
Mia

Ullis/Leva på landet sa...

Nu påminde du mig om en sak också. Har också ett sovrumsfönster att måla. Det är bara målat en gång så det behövs en strykning till. Vi får väl se vad det blir för väder i morgon om vi kan ta det då. Kan du inte skicka lite av din energi hit för här går det super segt med allt.

Kramar Ullis

Dorthe sa...

Hejsa..
Ja vi er nok mange som har haft gang i målarpenseln!!!!
Jeg har malet al vores træværk udefor vinduer og døre.
Og nu jeg var igang md penslen, ja så fik jeg også malet vores seng...
Forsat god uge til dig og din familie.
Knus Dorthe