onsdag 22 juli 2009

Friskt lovat...

I gårdagens inlägg lovade jag ju att visa både bilder från mitt måleriarbete och på de finfina saker jag shoppat.
Hmmm
Ber om ursäkt men det blir liksom inte av...
jag har lovat för mycket!
(fy på mig)
Till mitt försvar kan tilläggas att jag gjorde mitt bästa för att leverera...
Men som ni ser så blev bilderna inte alls som de skulle...
Här ser ju ut som om hela övervåningen är målad i gult!
Usch och fy!
I verkligheten har träpanelen blivit ljust grå och så har även ett gäng dörrar och ett trappräcke blivit.
För att inte tala om alla dessa lister och dörrfoder som nu fått färg...
(Notera att jag inte nämner golvlisterna, för de är nämligen inte färdigmålade!)
Väggarna ovanför panelen är vilsamt vita.
Men det kan ju inte ni se eftersom min kamera inte ville vara med idag liksom...
Härligt är det då att min mobilkamera iallafall är på humör för visa vilka fantastiska färger vi har omkring oss!
Här hos oss var nämligen vädret ljuvligt idag och vi var iväg några timmar för att bada.
Förhoppningsvis kan jag visa er mitt arbete imorgon.
För jag är riktigt stolt över det:)
Och då vill jag såklart visa er mina fina shoppingfynd från igår oxå!
Och som bonus...
Några traderainköp som kommit i lådan:)

Kram och sköt om er
Annica

8 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej där mit i natta...
kan tänka mig hur fint det blir..även on foton kan luras ibland!!

ja så gott väder idag...halva iall fall..badat såå i poolen!!äääntligen..hat ju regnat sen vi köpte den!!Nix nu måste jag i säng buums!!! Hur ska jag orka upp i morron tro????

nattis..el gomorron;)

Gårdsromantik sa...

Så snyggt med grått - blir nog det i vårat kök - mycket ljusgrått!

Kram Maud

Viola sa...

Hejsan, det där ser ut att bli så fint, vitt coh grått är en vacker mix som jag verkligen gillar, visst var det en underbar dag igår..än lyser solen men rusk lovas det ju idag,,,ha det gott, kram

Design i tid och rum sa...

Hej!
det är snyggt med ljusgrått,jag har själv hemma dessa färger.
Till det passar allt annat i inredningen.
Vackra natur bilder...vist är det härligt med sommar.
kramizar Dadda

Hanna sa...

Fint med grått.
Hanna

LillaFlisan sa...

Åh, så fint!

jag tyckte inte att det var något fel på bilderna. Jag tänker mig grått i stället och ser att det är helt fantasktiskt fint!

Vad du jobbat!

Kram

Flisan

Märta sa...

Hejsan!
Det ser ut att vara fint fast kameran lurar ögat, men grått och vitt är ju snyggt.
Vad skönt att du har haft bra väder på din semester. Jag har tre veckor kvar så jag får hoppas att de veckorna blir bra. Ha en skön kväll! Kram! Märta

Anonym sa...

Hej!
Oj vad du jobbar på! Vad mysigt sovrum ni har! Och vackra romantiska saker har du omgett dig med, lampetten, den ovanliga tavelhyllan och små minnessaker! Och vissa saker måste mogna fram och hitta sin plats, precis som du säger.
Det är härligt att få på lite färg, bort med det träiga! Jag målar mest ute nu, pumphuset. Det är rena terapin att måla!
Ha det gott!
Hulda