fredag 31 juli 2009

Födelsedag!


Här hos oss firar vi födelsedag idag!
Vår äldste son, som går under namnet StoraJ här på bloggen, fyller varken mer eller mindre än 11 år idag:)
Och det firar vädergudarna med att ge oss regn så det ska kännas precis som sommaren 1998 när det lilla knytet kom till världen.
Då regnade det heeeeela sommaren!
Hipp hipp hurra för StoraJ!

Snart kommer kusinerna och moster samt morbror för att fira.
Och min farmor och farfar.
Så jag har bunkrat upp med härlig pastasallad.
Och så har här bakats både hallon- och blåbärsmuffins.
Som kronan på verket...
en supersmaskig kalastårta med maräng och frukt:)

Kram Annica

9 kommentarer:

annette sa...

Tycker Stora J kunde fått börjat sin födelsedag med ett dopp i sjön och lek på stranden innan släkten kom, men så blev det ju inte!!
Mums säger jag om allt gott som Du /Ni styrt med inför firandet. Själv har jag fr.om idag bestämt att några kilon skall bort så det var bra att Du inte visade några bilder på bakverken;)
Grattis till Stora J, snart växer han om Dej och kan klappa Dej på huvudet;)

Kramelikram //annette

Åsa sa...

Får önska grattis till stora J !! Hoppas ni fått lite bättre väder.//Kram Åsa

Nettan sa...

Grattis till stora J på födelsedagen, hoppas din dag gick som du ville !

Kram Nettan

Södralycke sa...

Får önska ett stort grattis till födelsedagsbarnet!

Trevlig helg, kram Johanna

Katta sa...

Grattis till stora J. Jag minns sommaren efter den jag för då väntade jag min son och det var sååå hett och jag jobbade i en stekhet atelje i stan hela sommaren pust.Hoppas ni får en bra helg men ni har kanske lika konstigt väder som vi. Kram Katta

Katta sa...

Håller tummar och tår :)

Viola sa...

Hoppas nin hade en härlig födelsedagsfest för 11-åringen!

Har nu kommit hem igen och här har man fått tagit hand om alla saker som handlats...:) hoppas ni har en solig dag som vi...kramen

promenader på landet sa...

Härliga strandbilder och grattis till födelsedagsbarnet! Ha ett riktigt mysigt kalas! Stor kram från Maria

Märta sa...

Kul att du vill vara med i min lilla utlottning!
Märta