tisdag 18 augusti 2009

Hej alla vänner!

Vad kul att ni tittar in igen!
Jag har bloggat ganska frekvent under sommaren.
Men nu när jobbet är igång igen har jag inte riktigt samma tid eller ork att uppdatera båda mina bloggar.
Här går livet sin gilla gång.
Med skola och dagis för barnen.
Med jobb för oss vuxna.
Med matlagning och tvätt.
Med renoveringsarbete.
Och alldeles för lite sömn för att det egentligen ska vara sunt!
Men det är väl det som kallas livet!
Utan alla er som tittat in under de drygt 1,5 år jag bloggat och lämnat små uppmuntrande och härliga kommentarer skulle bloggandet inte vara detsamma!
Ni betyder väldigt mycket!
Vid 25000 besökare tänkte jag ha en liten utlottning som sedan aldrig blev av då min räknare helt plötsligt en dag dog...
Irriterad är nog bara förnamnet för hur jag kände mig då!
Men så satte jag dit en ny räknare på sidan och bestämde mig för att när jag kommit upp i 30000 besökare DÅ var det dags för en utlottning.
Nu har de 30000 passerats för ett tag sedan och nu jäklar vill jag inte skjuta på det längre!
Så om du vill vara med och ha chansen på några söta vinster uppmanar jag dig att ha lite koll på bloggen min till helgen!
Då kör vi!!
Kram Annica

13 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

30000 GRATTIS!!!!ja det vill jag inte missa..har stenkoll;)))

söta burkar i inlägget nedan!!

Go kväll Millan ♥

Cc sa...

Den skall inte jag heller missa. Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Tack, ja jag är super nöjd med mitt fynd :)

Hoppas allt är bra med dig.. Kram Maria

Design i tid och rum sa...

hej hej!!!!
söta burkar,jag själv har köpt dem men mina har ingen glasskivan på framsidan.
Gillar bettre dina.

...tack för kommentaren hos mig.
Jag är nöjd med uterummet, men lite för mycket Lexington stuk..kanske har jag tagit i för mycket.Jag är stort förtjust i den stilen,att man ibland överdriver för mycke.
ha en bra arbetsdag kram Dadda

Design i tid och rum sa...

Och klart jag vill vara med i din utlottningen.
kram!

Ofelias Hus sa...

Oj, har du tävling på gång...det måste jag kolla in...

Vilket fynd du gjorde hos Panduro,
burkarna var hur söta som helst!

Stressa inte för mycket nu med allt det vardagliga..du vet,
lite smuts i hörnen har ingen dött av, haha...så brukar i alla fall jag tänka...

Varmaste kramen till dig,
Anette

annette sa...

Grattis till Dina 30.000 besökare, alla har säkert haft mkt att läsa och titta på under sina besök!

Kommer inte att hälsa på i helgen, deltar inte i utlottningar;)

Kram /annette

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så kul med en utlottning! Ja den vill jag var med på,så klart!
Kikar in snart igen!
kram
Marie

Viola sa...

Vad kul med så många besökare..självklart kommer jag ha koll...till helgen...vet inte om nostalgiMarie och jag var i dina trakter igår..vi var i Kvarsebo och hämtade möbler från ett gammalt sekelhus som blivit sålt och ligger precis vid vattnet...sedan tog vi färjarn över till Ö Husby där jag ska köpa den gamla gården på fredag...så vackert det är där omkring..var verkligen en fin kvällstur vi gjorde..hoppas dagen varit bra, kram

LillaFlisan sa...

Grattis!!!!

Kram

flisan

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att det är tävling på gång. Ska verkligen titta in då.

kramar Ullis

Katta sa...

Vilken fin hjärtesten och vilken fin bild på den. Vad retligt att räknaren stannade, men den rusar ju frammåt ändå och du kan ju ändå räkan ihop för dej själv cirka antalet besökare.Håller koll i helgen då :) Kram Katta

Living by Milla sa...

Hej vännen!
Visst är det skönt med vardag igen.:-)
Jag har koll på bloggen, tävlingen vill jag inte missa. Grattis till alla besökare!

Skön helg!
kram Camilla