söndag 23 augusti 2009

Tävlingsdags!

Så är det då dags för den utlovade tävlingen.
Allt du behöver göra för att vara med i utlottningen av mitt 30000-besökspaket(innehållande lite smått och gott...)
är att skriva en kommentar
till detta inlägg.
Sedan är det bara hålla tummarna för att du är den lyckliga vinnaren:)
Eller kanske blir det fler vinnare...vem vet?!
Det beror lite på hur många som väljer att vara med och tävla.
Är ni många blir det säkert några tröstpriser...
Tävlingen pågår t.o.m lördag den 29 augusti kl.23.59.
Över till något helt annat...
Idag har det blivit två turer till stan.
Första gången för att köpa en till kompost och en hel förmögenhet i lister.
Andra gången för att storhandla.
Så nu är jag pank som en kyrkråtta;)

På ICA Maxi kunde jag inte låta bli att köpa denna söta nagelborste:)
Ha en härlig dag, vecka eller vad det nu blir till vi ses igen!
Kram Annica

33 kommentarer:

Cc sa...

Jag vill vara med i tävlingen, och jag kommer att länka dig.Visst är det stressande om symaskinen krånglar, för när man vill göra nått så skall det funka direkt. Lister hur kan man uppfunnigt ett sånt satyg, här saknar vi ofta lister, gammalt hus, inget i vinkel fast vad jag har hört så är det vanligt att sakna lister. Kram

annette sa...

Jag skriver osynligt, det ser Du va!? Alltså finns det ingen kommentar från mej i det här inlägget;)
Fy för två turer för att shoppa, och sedan bli pank oxå bara för det, tur det kommer lön i veckan!!

Ha en bra start på veckan, här blir det hårt med kvällsmöten, undrar vart dom skall skicka mej nu. Som vanligt får vi ju inte ens fika, vi får nog bara veta att vi skall spara en massa pengar igen.BLÄ!!

KRAMELIKRAM!
annette

Åsa sa...

Klart jag vill va med å tävla!Jag länkar till dej, men det får bli i morgon ska spana in Poirot nu ;)
Spännande med renovering å få nytt. Ser fram emot att se resultatet! //Kram Åsa

Elzie sa...

Åh vad kul med en tävling. Grattis till alla besökare förresten. Kanske skulle tagit det först, hihi.
Jodu, ska man gå till bygghandeln så kan man visst bli pank som en kyrkråtta. Att trä bara kan kosta så mycket!
Hoppas du får en bra måndag.
kram Elzie

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul med tävling. Vill ju gärna vara med. Lägger en länk också. Inte kul när det går så mycket pengar, men ibland är det ju nödvändigt ont. Hoppas att du får en bra start på veckan. I morgon tar vi emot eleverna. det ska bli kul.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Evelina sa...

Jag vill vara med och hoppas på tur!!

Kram Evelina

Norrdalen sa...

Grattis till så många besökare - vad roligt för dig!

är gärna med o tävlar och har länkat i högerspalten på min blogg.

ha en fin kväll! kram jannica

Anonym sa...

Ja vill va med å vinna de söta sakerna...Trevlig blogg du har =)
Jag fixar oxå en länk på min sida.
Håller tummarna då...hihi

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej tjolahopp...så klart jag vill va med o tävla o fira dina 30000 besökare!! SÅ KUUUL!! Grattis!
fina vinster med ju!!

♥ Kramelikramelikram ♥

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Grattis till alla besökare!!!Klart jag vill vara med i tävlingen och fira din blogg!!!

Jag länkar såkart från min blogg :-)

Hoppas det blir fint med alla lister :-)

Kram Helena /Franska Liljan

Zhannah sa...

Tack! Jag blev helnöjd, så soffan blir nog inne fortsättningsvis :)

Jag är gärna med och tävlar, länkar till dig med.

Trevlig kväll!
kram Zhannah

Emma Kjellsson sa...

Jag är gärna med och tävlar. Fina grejer :)

Förresten, fin blogg du har! Kramar

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Här är jag igen... och vill vara med och tävla förstås!
Hoppas bara att det inte blir som ordverifiering nedan där det står att jag ska skriva surth! Hihi!

Kram
Marie

Millan sa...

Jag vill också gärna vara med i tävlingen, jag har länkat med bilden på min blogg
http://millanigulavillan.blogspot.com/

Sofie sa...

Grattis till de många besöken, tycker du har en jättefin blogg! Jag deltar gärna i tävlingen, länkar självklart!
Ha det bra,
Sofie

Unknown sa...

Hej!
Vilket jobb att renovera så mycket, men så fint ni får det! Då kan kanske mödan vara värt det.
Jag vill förstås gärna vara med i din söta utlottning av lite av varje. Det är så mysigt med såna paket!*smile*
Jag länkar med bilden på min blogg.

Ha en skön och mysig helg!
Kram Karin

evamar sa...

Ja jag är också gärna med! Det ser ut som ett spännande paket!

Jag länkar även i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/august/vinstpaket-29-augusti.html

sandra sa...

hejsan! jag vill gärna delta i denna fina utlottning.
jag är glad över att också vi utan blogg får delta, tack!
Min e-mail är santtu_nyberg@hotmail.com.

Erika sa...

Åhh vad roligt. Jag vill gärna vinna

Anna sa...

Vilka fina vinster, jag är gärna med och tävlar. Jag har skrivit om din tävling här

http://molnboanna.blogg.se/2009/august/vinn-fina-vinster.html

info@annakarlsson.se

Unknown sa...

Jag håller såklart tummarna stenhårt för en vinst :9 Ha en underbar helg!!

http://www.carolina1979.blogg.se

Jessie sa...

Åh så fina priser! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-fina-priser.html#comment

Och här är min mailadress: Jesca4@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

Katta sa...

Nämen har du tävling!! Och inget har du sagt ;) Klart man vill va med. Kram Katta

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar! Grattis till alla besökare.

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om de fina priserna!

anonitota@comhem.se

Nanna sa...

Jag vill gärna vara med i din generösa tävling!

mr22ga sa...

Även jag vill självklart vara med i din fina tävling! Jag länkar också vidare, så att fler hittar hit på: http://villduvinna.blogg.se/2009/august/vinstpaket-1.html

..och så håller jag tummarna! Ha det bra så länge!
Kram Malin

Unknown sa...

Jag är jättegärna med i din tävling!

Hoppas på turen!

Julia sa...

Hej, det är en av de första gångerna jag kikar in på din sida. Vill gärna vara med o tävla. :) Ha en härlig dag.

alexandra♥ sa...

jag vill vara med! :) hoppas på tur ;)

Nettan sa...

Jag vill oxå vara med, håller båda tummarna =)

Söt nagelborste !
Ha en skön Helg.
Kram Nettan

Märta sa...

Vill gärna vara med i din utlottning! Hoppar med i utlottningen i sista stund.
Nu håller jag tummarna!
Kram! Märta

ILJA sa...

grattis till besöken och så söta saker. är gärna med i utlottningen.

mail: litenmentuff@live.com