fredag 4 april 2008

Friday-at last...

Ja då är det då ääääntligen fredag!
Det har varit svårt att anpassa sig till sommartid!
Det känns som jag kliver upp mitt i natten numera!
Det är faktiskt riktigt trist att det blivit mörkare på mornarna...!
Men å andra sidan är det skönt att det är ljusare på kvällstid...!!
~*~
Idag hade jag tänkt lägga upp bilderna på Mina Bäst och Pest!
Det tog sin lilla tid att fundera ut vad jag verkligen tycker är bäst. Jag har faktiskt en hel del saker som jag gillar här i huset. Vad som är Pest råder ingen som helst tvekan om!!! Det hade jag tänkt ut på 1 sekund...:)
Så det är med viss besvikelse jag måste berätta att när jag skulle fota mina motiv så...
dog kameran.
Batteriet är slut och måste laddas...
Visst är det väl typiskt!!!
Jaja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge som man brukar säga ;)
Lägger istället upp några bilder från en liten butik som heter Smultronboden.
Jag brukar titta in där ibland för att se om de fått några nya fina små ljuslyktor...
Eller små och små...
*ler*
Den här söta lyktan fastnade jag för. Den finns i olika storlekar. Och den största kostar 829 pix... inget för mig med de vilda barnen kan jag säga så här på rak arm...
Tycker även att bordet som skymtar till höger i bild är känns jättevårigt och härligt med sin gröna duk :)
Den fina lyktan fanns även i svart... Bilden är tagen genom ett skyltfönster därav "suddet"
Återkommer troligen i morgon med Bäst och Pest.
Kanske ses vi då?!

Kram Annica



9 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

ja ääääntligen fredag!!!!!
sååå skönt...tycker sommartids omstälningen gott bra....blivit så mycket piggare!!

ja, men är det inte typiskt ...alltids såmed kamerorna juuuu!!! så trist!!!

Men väntar vidare med spänning då!!!

TREVLIG HELG!!!

~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

A home far away sa...

Yeaj helg igen, härligt! Nu är det bara 6 timmars skillnad mellan Sverige o Singapore:-)

IKT i min vardag sa...

Vackra ljuslyktor, jag har också en förmåga att dras till dessa ljuslyktor...

Vi väntar med spänning på bäst/pest!:-)

Kram

thessan sa...

Hejsan vännen!
Håller med dig om sommartiden... har varit halvdöd denna vecka:o(

Vilka mysiga bilder du la upp, gillade oxå duken (vårig) trist att kameran dog.... man kan ju bli tokig.
Ta hand om dig och ha en jätte mysig helg
Kramisar

Katta sa...

Typiskt med batterier de bara tar slut.Själv har jag haft extrabatterier men de har bara liksom försvunnit. Fina rosor du fått av Millan i förra inlägget. Kikar in så småningom när dina batterier är laddade för att se ditt bäst och pest. kram Katta

IKT i min vardag sa...

Hihihi...ja sitta på soffan hade jag tänkt ;-). Jag tänkte ha den som kökssoffa med snygga sittkuddar på, precis som du säkert kan se framför dig ;-)Tänkte att det passar till den somriga lätta stilen som man har i sommarhus. Vi har inte så mycket plats dock så den får inte vara större än ca 120 cm...

Kram igen!

Living by Milla sa...

Älskar lyktor både ute och inne, man kan aldrig få för många !

Spännande att se dina bäst/pest !

Vi ses..ha det gott så länge !
Kram
Camilla

Sara sa...

Hejsan

Vilken fin blogg du har. Bor du i Östergötlaand? Jag bor utanför Linköping. Ha en fin helg!
Sara

Vecka - Vecka sa...

Verkar vara en mysig butik!
Känner igen det där med batterierna.. Spännande att se bäst och pest!
Trevlig lördag!
Kram, Lotta