tisdag 22 april 2008

Hoppsan!!!


Nu har jag passerat 3000 besökare sedan jag la in den nya räknaren på bloggen.

Jag är självklart jätteglad över att så många besöker min blogg!

Och att så många hör av sig med trevliga och uppmuntrande kommentarer gör det bara ännu roligare att blogga vidare!


Detta faktum måste vi självklart fira med en liten tävling!


Är dock lite trött i huvudet idag

men

jag ska klura lite på hur tävlingen ska gå till...

Har tre sjuka barn här hemma nu så vi får se när jag hinner få upp tävlingen på bloggen.


Självfallet är det finfina priser i potten :)


Så välkommen tillbaka!


Kram Annica
Ps. Ta gärna en titt i min andra blogg Annicas krypin-Galen i inredning! Där visas i veckan Tema mönster. En tema-vecka initierad av Ellas Inspiration.
Idag är det blommig onsdag:) länk hittar du här:

9 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Tävlingar är alltid kul - grattis till 3000.
Vad trist med alla små sjuklingar. Hoppas de gjort bort sitt nu då en bra tid framöver.

Kram Maud

Gårdsromantik sa...

Hej! Det går bar - jag länkar till dig också!

Kram och godnatt

Maud

Katta sa...

Grattis till besökarantalet! Vad spännande det ska bli med tävlingen. Hoppas dina småingar blir friska snart. Kram Katta

Livet i Gläntan sa...

Hej! Grattis själv till ditt stora besöksantal ;) Huset som du såg på bilden på min blogg är vårt. Det är faktiskt inte gammalt utan är ett nybygge sedan tre år tillbaka. Vi har dock försökt så gott det går att återskapa den gamla stilen. Kul att du tyckte att det var fint. Kramar jessica

Anonym sa...

Tack för ditt inlägg :-))
Va kul med tävling *nyfiken* :-))
Krama alla barn sjuka eller ej :-))
Kram
Rebecka

Maria sa...

Hoppas alla snart är friska igen! Tävling låter toppen!!!

Sara sa...

Väntar med spänning, älskar tävlingar!
Hoppas kidsen piggar på sig.
Kram Sara

På min gatan i stan sa...

Åh, va kul med tävling! :-)

Det ser vi fram emot!

Kram!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

GRATTTTTISSSSSSS!!!!!