måndag 28 april 2008

Hej bloggvänner!

Efter förra veckans mönstertema har jag blivit lite småprillig...
Jag ser mönster i tammetusan allt!
Som när jag kom hem från jobbet idag...
I vanliga fall hade jag blivit vansinnigt sur när jag upptäckt att NÅGON inte torkat upp efter sig på köksbänken...


Men ser ni där i mitten av smutsfläcken?
Ett hjärta... *ler*

Inte kan man bli sur då?!


Kanske var det mönstret som gjorde mig glad...eller så var det det faktum att jag fyndat lite "måste-bara-köpa!-grejjer när jag bara skulle in på ICA för att köpa mjölk!
Vet inte om ni ser vad det är???

Små blå glastärningar 1,5x1,5 cm stora att dekorera med...
Till fyndpris givetvis!

Hääääärligt!

Och nu över till det en del av er väntat på:

Min 3000-tävling!


Idag avgjordes vem vinnaren blev...
Lappar skrevs och veks och lades i en burk

















Och sedan drog lilleman (sjuklingen himself med näsblod och allt) den (förhoppningsvis) glada vinnaren...




Latara med bloggen " I villa grå"

Storkillen vill hjälpa till även han och fick därför dra en vinnare till tröstpriset...

Annas vita hjärtan

Grattis till er båda två!


Paket kommer på posten bara ni hör av er till mig och lämnar era adresser!

Maila mig på annicawl@hotmail.com


Till alla er som var med och tävlade...

♥Tack för alla underbara sommarord!♥

Kanske ser ni dem här snart i någon form...*ler*


Kram Annica





14 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna - vilken rar lottdragare du hade.

Kram Maud

Södralycke sa...

Grattis till vinnarna!

Vilka fina glaskuber du hittat! Tänkte passa på att tipsa dig om fina utemöbler som jag såg i Dukas senaste reklamblad. Vita med Kryss, jättefina. Tänkte på dig när jag såg dem eftersom jag har för mig att du letar efter sådana. Trädgårdsgruppen heter "kronborg".

Ha det bra! Kram Johanna

karofina sa...

*skrattar* det där hjärtat på köksbänken gillar jag skarpt! underbart!
kram på dig!

Living by Milla sa...

Åh, vem skulle inte smälta av ett litet hjärta ! *ler*

Det har hänt mycket när jag varit borta, vad fint du har gjort ute !

kram
Camilla

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna, otroligt kul när man vinner. Vilket sött hjärta, man kan inte bli arg när man ser att det är ett hjärta.
Kram Irene

lottens vita och gröna sa...

hallå, ja med ser mönste överallt, blev alldeles slut på det temat...men hjätrtat var ju fint på nåt sätt! grattis till vinnarna!varmkram lotten

Katta sa...

Vad schysst att ni kör varannan dagregeln när era barn är sjuka.Blöder din son med näsblod när han blir snuvig? Min dotter har förmåga att göra det.Så du lyckas fynda tom på Ica du,kul. Ha det bra. Kram Katta

Nettan sa...

Ja kan säga att det kändes i kroppen & sov som en stock på natten efter alla mosskrattning..*fniss*.
Javisst går det & muta barnen ;0) & då är dom minsann medgörliga & städa.
Fråga min sambo vad jag fick i lön, han sa;- Lite fickpengar till resan...*mohaha*. Se karlar..
Ha det gott...
Kram Nettan

faster atta sa...

Er ICA affär verkar vara rena guldgruvan... det var ju inte de första fynden du gjort där... ti-hi... Jag köpte likadana kuner på vår ICA till nyår som dekoration. Härligt skimmer blir det av dem då mman använder dom till dekorationer med ljus,,,

faster atta sa...

Har precis mailat dig...

Stina sa...

Ett sådant hjärta ska jag också kladda dit någon dag, när inte det blivit upptorkat...fast ett frågetecken efter...haha...Puss

svartataket sa...

Ja jag var också och fyndade på Maxi i går!! Alltid kul att hitta någon oväntat :))

kRAM

Hem och Lycka sa...

Grattis till vinnarna! kram

Vecka - Vecka sa...

Grattis till vinnarna!