onsdag 2 april 2008

Idag vill jag bara ge en kärleksförklaring till...

De som betyder allra mest i mitt liv... Jag älskar er högt och innerligt!

Tobbe och de fyra ljuvliga barnen. 4 gånger nio månader med illamående och kräkningar...Men så här i efterhand var det värt vartenda toabesök( och buskbesök med för den delen;)!

Bilden togs i somras när vi var på Skånesemester.

Dottern är nu 12 år fyllda och killarna fyller i år 4, 6 och 10 år.


De flesta har en mamma och en pappa att tacka för mycket i sitt liv...

Så inte jag...sorglig historia som vi inte behöver gå in på...

Själv har jag istället världens mest underbara farföräldrar som alltid funnits vid min sida, överöst mig med kärlek och stöttat och tröstat när det behövts!

De är guld värda!!!

~*~

Annica





9 kommentarer:

Living by Milla sa...

Vilket fint inlägg du gjort idag !

kram kram
Camilla

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej gummsan...såå vackert o kärleksfullt!!Fin o härlig familj du verkar ha!!!!Så söta barn!!
Men så tråkigt med dina föräldrar , vad som än hänt...förstår det måste va tomt utan dem!!!

Har en kristallros till dig i förr förra inläget..ett litet tack för alt fint du skrev till mig i Awarden!!!

Kram o Go kväll käära gooooa uuunderbaaara DU!!!!

~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

Nettan sa...

Vilkert vackert inlägg, blir alldeles rörd...jättefin familj du har & Farföräldrar !!
Ha det gott..
Kram Nettan

Anonym sa...

hej gumman!! vilket fint inlägg!!! vilken underbar man du verkar ha, och barnen ser glada och goa ut!!

sorligt med din mamma och pappa, förstår att du inte vill skriva vad som hänt. men vilken tur att du har din farmor och farfar..

jag är väldigt familjekär, kan verka konstigt för andra 24åringar. Men jag har alltid umgåtts mycket med syskon och mina föräldrar, och det värderar jag högt. Så jag förstår dig att du håller familjen nära :)

Ja nu verkar våra vara här för att stanna, härligt!!

tack för de fina orden om bordet, hoppas bara det får plats i vardagrummet!!

moraklockan ropade jag in på auktion i vintras för en ynka hundralapp :) nog mitt bästa köp :)

stor kram till dig!

IKT i min vardag sa...

Ja familjen är det käraste man har! :-) Din familj ser underbar ut!

Kram

Södralycke sa...

hej! Jag har utmanat dig i min blogg om du vill och orkar!

Kram Johanna

Gårdsromantik sa...

Härligt med en så fin familj och farmor och farfar också!

Kram Maud

faster atta sa...

Det var fina ord! Sin familj är ju det finaste man har, ta vara på er!

Annie - Annalunda sa...

Vilken fin kärleksförklaring!!! Skulle man göra lite oftare... och vilken smaskig kaka!!!

Kram Annie