tisdag 15 april 2008

Tisdag

Tisdagen är även den avklarad denna vecka! SKÖNT!
Det betyder nämligen att denna veckas längsta arbetsdag är avklarad...
Åkte hemifrån vid fem i morse och kom hem vid 19.
Lång dag vilket känns i både kropp och knopp...
Även idag lyckades jag få hjälp av snälla tågvärdar att komma med på tåget hem.
Tåget avgår nämligen en minut innan jag ankommer med anslutningståget...
Men de ser till så jag hinner springa över och kasta mig in innanför dörrarna innan avgång :)
Det tackar jag för för annars får jag stå på en järnvägsstation i en timme och vänta.

Så här vacker utsikt har jag från tåget när jag börjar närma mig "hemma"...
Det är så skönt att det inte längre är bäckmörkt när jag kommer hem!
Då kan jag titta på det ljuvliga havet.
~*~
Nu ska jag lägga mig.
Tidig morgon i morgon oxå...
Kram Annica

8 kommentarer:

Katta sa...

Men snälla du hur orkar du??? Det måste ju vara jättejobbigt. Hoppas det är bättre de andra dagarna i allafall och att du får ett bättre schema till hösten.För det blir väl annat då kanske? Ha en skön kväll och sköt om dig vännen. Kram Katta

Sara sa...

Vacker bild, skönt att ha den längsta dagen avklarad. hoppas att du får en fin onsdag.
Kram Sara

Helena Sjögren sa...

Trevlig utsikt du får njuta av på vägen... Det är väll ett litet plus i alla fall ?! Men vilka hästdagar, usch å fy :
Ha det gott, i kväll e det match igen. Kram kram

Stina sa...

Kramis gumman. Snart är det sommar.
Hoppas att du har en bra dag idag.Kram

Living by Milla sa...

Åh, vilken utsikt ! Men kära du, vilka långa dagar du har !! Ja, det är tur att det snart är sommarlov...

Tack snälla för dina söta ord ! Jah blir så glad av dina fina ord, ska du veta..

STOR kram ♥
Camilla

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Huvva , vilken lång dag...o ÄNDÅ orkar du blogga!!!!!!
Ne...förstår inte heller att du orkar ju;)Låter slitigt, en finns det lite ro på tåget så du kan sova lite??
Fin utsikt du har på färden i alla fall!!!

Japp, det var namnsdag igår..O dagen!!
ja , smidigt när de har på samma dag ju..lätt att komma ihåg...Stora sessan har 1 månad före alla hjärtans dag ..så den är med lätt..just den dagen fick jag reda på att jag var gravid.. o sa då..blir det en flicka , får hon heta just Felicia..o det blidde det ju;)

Sköt om dig gummsis!!!!!!STOR KRAM MILLAN!!!!!!!

Karin i Villa Grå sa...

Hej på dig vännen!

Jag har en utmaning till dig hos mig, om du har lust!

Kram!

Karin

IKT i min vardag sa...

Hua, att du orkar! Tur att du har vacker utsikt iallafall.
Jag har bara 10 minuter till jobbet, fattar inte hur jag skulle klara att pendla långt till jobbet, men man vänjer sig ju såklart med det man är van vid. Hur blir det när du har utvecklingssamtal? Övernattar du på skolan då? ;-)

Kram ♥