söndag 31 augusti 2008

En skyddsängel har landat

För några dagar sedan fick jag en glad överraskning!
Min helt nya bloggbekanstkap Annelie med bloggen
Stort och smått skickade mig en skyddsängel...
Tack snälla Annelie!




Jag ska nu skicka den vidare till fem personer som jag vill ge lite änglabeskydd.

Vägen till drömhuset

Rost och rosor

Living by Milla

I villa grå

Leva på landet

Kram Annica

Ps. Läs gärna igenom mitt föregående inlägg...det blev visst två idag då jag missade att lägga in denna söta ängel i förra inlägget.

21 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

ljuvlig ängel! är precis som du där, bäst att passa på, en tia hit eller dit...mmmmmm börjar faktiskt tänka på var och varför jag ska köpa, inte bara för det är billigt, men det är svårt, hihi!
ha det gott! varmkram lotten

Ullis/Leva på landet sa...

Så fin ängel. Tack du gulliga vän,för att skickar den till mig. Kan verkligen behöva en skyddsängel. Har mest otur just nu , dessutom tycker jag så mycket om änglar. Är ju fortfarande på krigsstigen ang det jag skrev till dig om i fredags och har nu skrivit ett långt mejl till vår rektor då jag är på kurs i morgon, nog om det. Så fina saker du hittade. De där lakanden skulle ju passa som gardnier i mitt kök nu till hösten. Jag kan skicka måtten så fixar du väl det, *s*. Tror nog inte att du är en så farlig shopoholic, tycker att det är ok med din nivå. Kul med en tur med dottern.
Hoppas att du får det bra i veckan, och känner det ordentligt pigg igen.

Kramar Ullis

Mjuka sa...

Vilken ljuvlig liten ängel!! Hoppas att helgen varit bra
kramkram Malin

Anonym sa...

hej gumman ;) tack tack tack för ängeln, den kan jag behöva nu när vi ska börja reparera köksgolvet *hoppas* det inte är för stor reparation bara :/ vad kul ni verkar haft det med marknad och massa annat kul. lakanen med spets är hur fina som helst!

tack för din fina kommentar inne hos mig, tycker det är så härligt med hösten, få sätta lökar och plantera nytt där sommarblommorna dött. snart är det vår igen eller hur?

stor kram sara

Living by Milla sa...

Åhh, Annica, precis vad jag behöver idag(är du tankeläsare?!)efter att jag har raderat bort två idiotiska anonyma inlägg!:( Jag blir sååå less på folk, hur orkar dem?
Tusen tack,skyddsängel får mycket att göra hos mig!

Vilka härliga fynd du gjorde på loppisen, lakanen är ljuvliga.Jag är också på jakt efter spetslakan.

STOR kram
Camilla

LillaFlisan sa...

Underbar!
Flisan

annette sa...

Ljuvlig Ängel Du fått!
Hoppas den skyddar Dej nu under hösten, så Du slipper fler infektioner;))

Kramen //annette

karofina sa...

vilket sötnos! grattis till ängeln ;)
skön utflykt ni gjort med många fynd, lakan för en 10 är ju inte klokt!!
sköt om dig!

Katta sa...

Tack snälla underbara Annika! Vad glad jag blir den är ju jättefin.Skyddsänglar behöver vi alla omkring oss skulle jag tro.Ska kolla ditt förra inlägg med som jag missat, kram Katta

faster atta sa...

Bröllopet vi var på i helger var i trakten! Vigseln var uppe i Ödekyrkan ( alltså precis bredvid vårat hus... ti-hi..) och festen hölls i Stavsjö. De fotograferadeas vid vattnet så det är nog mycket möjligt att det var dom du såg!

Sara sa...

Vilken fin ängel, den är du värd.
Kram Sara

annette sa...

Pling sa Det, innan jag hann stänga av;)

Vilket kort? Inte ett dugg nyfiken :)

Nu är det väl så att även om Du nu inte hade halsfluss, så kan det nog vara dags i alla fall med Pc för att bryta cirkeln som går runt hos Dej.
Undrar vad dom tog för prover på Dej, dom får inte göra så mkt om det nu var Krokeks Vc,saknar BMA och kör med USK istället på lab.

GodNattKram!

//annette

Ofelias Hus sa...

Vad fint med en skyddsängel, jättesöt!
Kul att du och din dotter delar samma shopping-nöjen...
Inte tror jag att det är så farligt för din del, hi-hi...
Det är ju inga stora summor.
Kram
Anette

Huset på kullen sa...

Tack! Det ska bli underbart att få flytta in i huset.

Vilken söt ängel!

Ha en bra dag! /Linda

Svenska inredningsbloggar sa...

Vilken ljuvlig liten ängel.
Vilka härliga fynd du gjorde på loppisen .
Kram irene

Karin i Villa Grå sa...

Hej du rara!

Tack för den lilla ängeln! Vad gullig du är! Och vet du vad, just nu samlas all världens mörka moln precis ovanför vårt hus, det ser ut som om det är ett jätteoväder på gång, och då passar det bra med en vakande liten ängel :-)

Jag har börjat med Rosenrot och det fungerar! Jag kan känna i hela kroppen hur trött den är och gnuggar mig i ögonen för att de är fulla med sömn, men i huvudet är jag pigg och känner mig kreativ och vill göra saker! Hur har jag lyckats missa Rosenrot så länge? Dessutom funkar de på ett, ehm, annat plan också, något som min käre make drar nyttan av ;-) Bara ett litet tips, om orken tryter nu när mörkret kommer.

Kram på dig!

Karin

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Vilken gullig liten ängel!
Kram
Marie

A home far away sa...

Vilken ljuvlig liten skyddsängel, jag har dille p änglar:-

Ha en fin kväll
Kram

annette sa...

Du, det finns inte mycket mygg dit jag skall åka!

Ligger på för hög höjd;)

Kramelikram// annette

Design i tid och rum sa...

Hej! söt ängel,du är värd den.
På din påstående längre när vill jag bara säga du är inte ensam om det,och att halva lösningen på problemet ligger redan i själva erkännande. Kram Dadda

Hagbacken sa...

Du är verkligen värd den ängeln vännen!!

Kram Linda