söndag 14 december 2008

Award-regn över sjuklingen

Det började som ett litet kill i halsen i torsdags för att på fredagen ge mig lite snuva som hängde med på lördagen.
På söndagen däckade jag totalt och har sedan dess legat nerbäddad i sängen och sovit, praktiskt taget dygnet runt...
Trist att avsluta terminen i sjuksängen...jag inledde den ju likadant!
Roligt är det dock att jag medan jag legat här och sovit och tyckt lite synd om mig själv fått inte mindre än tre utmärkelser från goa bloggare runt om i landet.
Linda - Med tiden som hjälp


Veros virriga värld



Ullis - Leva på landet

Jag har ingen ork att idag skicka dem vidare men återkommer när jag piggnat på mig!
Tack Linda, Veronica och Ullis.
Ni har inte gjort mig friskare men gladare- det är jag iallafall!
Kram till er och alla andra härliga bloggare från mig


7 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Men så däckad du blev. Det var ju inte kul så här sista veckan. Alla tre sönerna har legat hemma idag med olika krämpor. Vi får väl se hur länge det dröjer tills de smittat mig. Låt mig gissa på fredageftermiddag när jullovet börjar och vi ska åka och köpa julklappar, *s*.

Krya på dig nu och grattis till alla awarder!

Kramar i massor

Ullis

Lallis - liv och leverne sa...

Vad jobbigt för dig, gumman!
Men kul med dina fina award. De är du ju bra så mcyket värd:)
kram Lallis

Nettan sa...

Men det där låter inge vidare =0(.
Hoppas du snart är på benen igen, krya på dig & grattis till ALLA awarder !!

Kram Nettan

Unknown sa...

Men vet du vad?
En sjukling kan behöva nåt fint, kika in hos oss, där finns nåt till dig ... nåt du känner igen ha ha!

Kram o krya på dig,
Malin :)

annette sa...

Inte kul inte att bli sängliggande nu sista veckan, men det viktiga just nu är att Du ser till att bli frisk tills jullovet börjar så Du får njuta av Din ledighet;)

Grattis till ALLA Awarderna, Du är värd dessa!

Stora Kramen //annette

Helena Sjögren sa...

Oj då , aldrig kul med en rejäl förkylning! Hoppas du piggar på dig så du kan va med på avslutningen då..
Kramen !

Annelie sa...

Tack för dina vänliga ord, Annica. Jag gör ju bara utmaningen om jag hinner och orkar. Tyckte ju att den var lite rolig, så jag ska göra ett försök.

Hoppas att du snart känner dig bättre! Se till att bli frisk till jul, skickar dig lite gott te med houng i till halsen och en stor vitaminspruta! Stick, kände du den? Tihi...

Krya på dig
Kraaaaam