fredag 5 december 2008

Men jösses...

Åh vad jag känner mig glad!
Idag när jag kom hem från jobbet låg ett paket i hallen.
Maken (den oäkta ni vet) tittade på paketet, konstaterade att det var skickat från Dalarna och gick vidare.
Hmmm...
Dalarna?
Visserligen har vi släkt där på makens sida och visserligen fyller jag snart år...men det brukar vi liksom inte fira om vi inte fyller jämnt förstås!
Och någon tävling har jag inte vunnit så vitt jag vet....
Hmmm igen...
Gissa om jag blev förvånad när jag såg avsändaren på paketet.
En riktigt underbar person som jag lärt känna via bloggandet hade skickat mig ett paket.
Lite så där... gråtmild... kände jag mig allt av bara tanken på att hon skickat mig en present.
Och inte blev det bättre när jag läste vad hon skrivit till mig i det vackra kort hon gjort!
Jag kan väl säga att det blev en och annan tår i ögonvrån när jag läste de snälla orden.
Och jag blir lite gråtmild igen av lycka när jag tänker på det just nu.
Tänk vilka fantastiskt snälla, härliga, roliga, omtänksamma och kärleksfulla människor mitt liv kantas av här i bloggvärlden!



De som hängt med i någon av mina bloggar vet att jag har några saker som jag vurmar lite extra för i min inredning.
Vitt går ju hem riktigt bra tillsammans med ljuslyktor som jag vid det här laget har en ganska stor samling av.
Änglar är en annan kärlek och så då hjärtan...
Den ultimata symbolen för kärlek!



Paketet var fullt av vackra hjärtan.




Jag har redan börjat fundera på var jag ska hänga dem.
Varje gång jag ser dem ska jag ödmjukt tänka på den fina vänskap som kan uppstå så här över nätet!


Största och varmaste tacket från mig till dig Ullis!
Jag skickar dessutom med den största av varma kramar för att du är den härligt underbara person du är!
Jag är glad att vi "mötts"!
I morgon kommer två personer som betyder otroligt mycket för mig hit.
Det är mina "bästaste" vänner sedan tonåren som kommer för att "hänga" med mig och fira min födelsedag i förskott.
Vi brukar försöka få till en liten tjejmiddag när någon av oss fyller år.
Jag längtar...

Till alla er därute i bloggvärlden vill jag önska en härlig helg!
Vi ses när vi ses:)
Kram Annica


15 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Men vad härligt och så KUL!
Kram Lallis

Synnøve. sa...

Det där kan man kalla en riktig julklapp tycker jag.
Jag vet du är en hjärligt person så vad passar väl bättre då än att ge dig fina hjärtan i gåva.

Ha nu en härlig lördag.
Kram Synne.

annette sa...

God Morgon Annica!
Så underbart, vilken fin gåva till Dej, hoppas Du nu förstår att vi är några stycken som verkligen tycker Du är underbar person och att vi uppskattar Dej och Din Blogg så oerhört mycket.

Ha nu en toppendag med Dina bästisar, också det så fantastiskt att Ni tar Er möjligheten att träffas så här en lördag i december!

Kramelikram!

annette

Stina sa...

Nä, men du fiskråkan. Jag har gjort awarden till ER ju. Kramis

Stina sa...

Haha...det var ju JAG som inte läste riktigt.

Jag trodde du skrev att jag fått en fin award, men det stod ju..."fått till".

Ja, jag är blind och trasslig i synen jag förstår du. Åtminstone idag. Har väl snö i ögonen.:-D Puss

Viola sa...

Så härligt med sådana överraskningar, bloggen kan verkligen bjuda på överraskningar och jag har lärt känna så många nya trevliga människor och tom träffat dom i verkligheten, hoppas verkligen att du kan vara med nästa gång vi träffas, så himla rart och omtänksamt av Ullis, förstår att du blev glad...ha en skön adventshelg, sitter nu i mörkret på landet med tända ljus och dricker glögg, precis vad jag behövde, kram

Malin sa...

ÅÅh, vad roligt med oväntat paket!! sånt kan man leva på länge!!

Kram

Elzie sa...

Vilken härlig present. Det är det jag säger. Finns inga finare människor än de som är "bakom" bloggarna.
Hoppas du också får en bra andra advent.
Kram Elzie

Anneli sa...

vad roligt med paket - ha det så roligt med dina vänner...
Kramar/Annelie

annette sa...

Hallå!

Du har en "liten" utmaning hos mej!

Kramen //annette

Katta sa...

Nämen vilken rolig överaskning! Väldigt fina hjäran med och vilket vackert kort med.Hoppas du får en trevlig kväll med dina väninnor.Kram Katta

Line sa...

Hoppas lördagen blev lyckad och att ni får en härlig andra advent!KRAM

Living by Milla sa...

Vilken underbar gåva.Förstår att du är superglad.;)

Ha en fin 2:a advent!
kram Camilla

Ps. Jag har en sak till dig.

Anonym sa...

Hej!
Vilken glad överaskning med hemlig present! Jättefina hjärtan! Och så fin sekretären blev, inte hade jag gett den till flickan utan behållt den själv! Perfekt bloggbord, tänkte jag.
ha det bra!
Hulda

LillaFlisan sa...

Jag förstår verkligen att du är glad!
Vilka fina hjärtan!
Ullis är underbar!


Trevlig andra advent!

Kram

Flisan