måndag 8 december 2008

Åh vilken härlig födelsedag:)

Jag hade helst velat hinna in till er alla och envar men tiden räcker liksom inte till idag!
Så jag passar på att tacka er alla av hela mitt hjärta för de fina födelsedagshälsningarna!
Efter jobbet har jag firats av mina närmaste.
Vi brukar inte köpa presenter till varandra jag och den oäkta maken men idag chockade han mig med både paket och tårta:)

Ljuslyktorna är ju så söta och precis i min smak.
Silvriga på utsidan och med små hjärtan där det röda lyser igenom.
Perfekta så här till jul!
(Haha, jag trodde maken tröttnat på ljuslyktor då min samling är ganska stor men ...)

Även tårtan föll mig i smaken.
Den hette White Lady och bara namnet är väl passande till mig:)
Att den sedan innehöll hallon och var dekorerad med en ros och vit choklad...mmm...
Han har lärt sig lite om mig på de här 17 åren*fniss*


Som lite extra grädde på moset denna födelsedag fick jag emotta flera awards.



Tack snälla Nettan - Bjurtjärnsvillan
och
Living by Milla för att ni tänkte på mig!

Glad och stolt är jag såklart som en tupp:)



Kram på er alla

Annica

19 kommentarer:

Katta sa...

GRATTIS!!! jättesöta lyktor du fått.Kul att du blivit uppvaktad och firad ordentligt.Ha en bra födelsedagskväll. Stor kram Katta

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken gullig sambo du har. Den tårtan såg så god ut. Synd att du inte kan skicka lite via datorn.

Stort GRATTIS.

Kramar Ullis

Anonym sa...

Hej tittar bara in för säga GRATTIS

välkomen till min blog http://kreativabilder.blogspot.com/

Nettan sa...

Ja just det, glömde bort att du fyllde idag !!
STORT GRATTIS ~ det var 27 va ;0).

Och vilken tårta. så smarrig, finns det ngt. kvar =0( ?

Hoppas du fick en underbar dag idag.
Kram Nettan

annette sa...

Måste kännas toppen att den oäkta inte tröttnat på Dina ljuslyktor, innebär att Du kan köpa fler, bra smak har han dessutom vad gäller både tårta och ljuslyktor!

Ha det så gott!

Kramen!

annette

Synnøve. sa...

Vilka söta lyktor du fått i present.
För att inte prata om den där tårtan....
Gissa att jag saknar ett äkta svenskt konditori.....
Kramen Synne.

annashusidingtuna sa...

Tårtan är jättetjusig!
Det vaer väl också tur att din man förstod att man aldrig kan få för många lyktor/ljusstakar.
Kram Anna

Helena Sjögren sa...

Åhh , några rester kvar av tårtan ? Kan du vänligen skicka hit dem med express så jag får smaka ?! Blev liiiiiite sugen nu !

LillaFlisan sa...

Grattis i efterskott!!

Vilken sagolik tårta!!!

Mums!!

Kram

Flisan

Living by Milla sa...

Hej på dig, vita damen!:)
Grattis på din dag - låter som en fin födelsedag.
Tårtan ser fantastisk god ut!

Stor kram
Camilla

IKT i min vardag sa...

Grattis gumman! Jag har haft så mycket för mig nu igen att jag inte har hunnit att hälsa på :s

*Dreggel* vilken smarrig tårta och vilka fina presenter!

Stor grattiskram!

Anonym sa...

Hej!
Grattis da´n efter från en som också fyllt 27!
Hulda

annette sa...

Hallå!

Nu har jag klickat upp tårtbilden och ser att Du även fått en Ros av den oäkte, han gillar nog Dej skarpt;)


Stora Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaamen //annette

Anonym sa...

hej gumman och grattis i efterskott :) vad tårtan ser god ut och ljuslyktorna är toppenfina, fint när hjärtanen lyser igenom :)

jag har också hyacinter som inte luktar massor, man bara anar, annars kan det lätt bli för mkt :) nåån måtta får det vara :)raggisarna är från kappahl, ett fynd!

hoppas du får en fin kväll gumman :) ska snart hem fr jobbet och ska njuta av julmusik, ett doftljus och lite glögg innan läggdags :)

Gårdsromantik sa...

Åh så romantisk "oäkta" du har!
Underbar tårta precis som du vill ha den och härliga lyktor med hjärtan - ibland förvånar de en allt!

Kram och Grattis från Maud

Lallis - liv och leverne sa...

Åh vilken härlig läsning! Och så grattis och vilken tårta så GOD den ser ut:)Kram Lallis

Anonym sa...

Ett stort grattis i efterskott!
Vilken smarrig tårta du visar. Ser verkligen god ut.
Ha, det så gott.
Kram

Stina sa...

Åhhh...vilken tårta!:-) Mums! :-) Kram

Kaffebönan sa...

White Lady.. så passande för den tårtan och så himla god den verkar.. måste nog testa bi "bakeriet":-)
Grattis till dig då på försenad födelsedag och till dina inlägg.. jag undrar hur många jag kan ha skrivit under mina år.. raderar ju efterhand som det gått några månader vissa inlägg.
Ha de fint.. tittade in från Anettans blogg;-)