måndag 12 maj 2008

Hej &


God kväll!
Tänk att man kan bli så trött...

Jag skulle lägga lillplutt som var lite svårsövd ikväll.

Det slutade med att jag vi båda somnade...

Jag vaknade nu vid 21 igen och känner mig helt sänkt!!

Satte mig iallafall vid datorn för att skriva dagens inlägg men då d o g datorn
*suck*

Den är nog inne på sista sucken nu min dator...

Den trilskas mer och mer iallafall- som en grinig gammal gubbe!
Fick istället sätta mig vid denna dator men här har jag inte tillgång till bilderna jag tänkt lägga upp...
*suck igen*

Förhoppningsvis trilskas inte min dator i morgon och jag kan lägga upp bilderna på familjens altan som ska göras om.

Behöver lite tänkarhjälp från er kreativa bloggare...
Nä nu är det nattmössan på för mig!
Sov gott!
Kram Annica

PS. Nu har nya familjemedlemmen installerat sig i familjen.

9 kommentarer:

Katta sa...

Men god natt på dej. Hoppas att din dator bara är lite trött den med, kram Katta P.S. Vilken familje medlem?D.S:

Fredrika sa...

Hej, vilken fin pion, men den blommar väl inte ännu?
Fredrika

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att du och din dator är piggare i morgonkväll. Att natta barn är rena sömnpillret, och urmysigt.

God natt på dig!
kram Ullis

Helena Sjögren sa...

Ha ha ha ... Vilken liknelse du gör , din dator med en gammal grinig gubbe . Du e för rolig du....
Hoppas natten varit god och att datorn är snällare mot dig i dag. Får se om jag kan komma med altan tips ???!! Kram kram

Karin i Villa Grå sa...

Hm, jag kollade först in bilden på blomman och kände mig löjligt mallig när jag konstaterade att det var en rododendron..! *rodnar* Jag är tydligen ingen trädgårdsguru än *fniss*

Japp, ska akta mig så att jag inte blir sur av all rabarber, hi hi! Det ska ju växa smultron och annat sött också, om de bara kan snabba på är nog risken hyfsat liten! ;-)

Ack, vad är väl en pool när man kan ha en massa rabarber? Lyser min avundsjuka igenom? Upps :-)

Kram!

Karin

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Även en liten dator kan bli trött!
Han kanske bara behövde en liten tupplur?
Kram
Marie

Stina sa...

Ibland är man ju sådär trött, så man somnar bara man råkar luta sig.
Kramis gumman.:-)

IKT i min vardag sa...

Det känner man allt igen! Somnar som oftast när lillkillen ska nattas. Vaknar vid 9 är uppe en stund och stupar sedan i säng igen...man borde ju bli utvilad iallafall ;-)

Hoppas din dator piggnar till!

Kram

Sara sa...

Hejsan
Tråkigt med strul med datorn. Hoppas att det var tillfälligt.
Kram Sara