torsdag 8 maj 2008

Liten bloggsvacka

Hej där!
Här har tiden inte riktigt räckt till till allt jag vill och måste göra, därför har mycket och då bla. bloggen fått stå tillbaka några dagar!
Om du tittat in i dag i hopp om lite inredning och inspiration måste jag tyvärr göra dig besviken!
Dagens inlägg lär inte läggas till historien som världens mest kreativa vill jag lova...
Vad jag har ägnat mig åt istället för bloggande?
Hmmm...
Gårdagen ägnades åt TV-tittande.
Är du helt galen ? Hur kan du låta tv:n gå före bloggandet kanske någon undrar...
För att svara på frågorna i tur och ordning...
N e j, jag är inte galen, inte komplett iallafall.
För förutom min kärlek till inredning så har jag en annan passion.
Fotboll.
Och igår spelade mitt grönvita lag derby mot Jurgårn (Djurgårdens IF) och det mina vänner KAN man bara INTE missa när man har ett grönvitt hjärta som bankar i kroppen!
Antar att inte så många är fotbollsintresserade som hittar in till denna blogg men jag måste ju ändå få säga att det kändes skönt att mitt älskade Bajen vann och att de gjorde det med 2-0!!!
Det har ju inte direkt gått lysande denna säsong så det känns ju lite extra glatt att det blev en derbyvinst...

På bilden ser ni min första supportertröja. Den fick jag när jag var yttepytteliten.

Och som ni ser bankar mitt hjärta för Bajen :)
♥♥♥♥♥

Nog om sport innan jag förlorar alla mina bloggläsare...
Min förhoppning är att jag är tillbaka i rätt banor i morgon.
Dvs att jag skriver ett inlägg om inredning...
*hihi*

Mina färgburkar är ju nu hemforslade från färghandeln och jag kan om jag får tid, lust och ork ge mig på valfritt objekt med pensel och roller.
(lekstuga, sovrum, hall-lister och panel i allrummet)

Idag har jag inte hunnit med mer än att ta mig hem från jobbet (tack lillebror F för assistansen med barnen!) och utfodra mina telningar. Sedan var det nattning, läxor, tvätt och disk samt annat som stod på schemat innan jag hamnade här- heeeelt utmattad!
Hoppas ni vågar er åter efter mitt fotbollssvammel;)
Kram Annica

5 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Då är vi två då som är inne i en tillfällig bloggsvacka. Jag är dessutom inne i en svacka när det gäller att fixa vår övervåning. Alla högra ligger fortfarande kvar och väntar på att sorteras. Dessutom ska den andra halvan av rummet röjas och städas helt.

Kram Ullis

lottens vita och gröna sa...

hallå gumman, gud vad rolig du är, tror du vi blir skrämda av lite bajjen, nejdå, älskar med bajjen och här var det rena rama barsärkan igår när de vann mot hatdjurgårn, hihi! bloggsvackor måste vi alla ha och maj är ju såååå full med annat! varmastekramen lotten

Katta sa...

Själv bryr jag mej inte så mycket om fotboll men sonen håller ju på vårt hemmalag där vi bor så jag stöder honnom och håller på samma förståss, ser föresten arenan ditt lag spelade på i går från mitt fönster där jag sitter och bloggar.Har väl en minibloggsvacka med hinner inte riktigt med som jag vill. Måste ju ha varit en pers för dej när alla barnen var sjuka.Ska iväg och ta nya prover på min son i morgon. Ha det bra, kram Katta

Helena Sjögren sa...

Hallå hallå . Trevligt att ni fick trycka till djurgårdarna. Kul att det är någon mer än jag som svamlar fotboll, kan säga att mitt inlägg idag handlar om allt annat än inredning ,fotboll , natur mm. Kolla in får du se, men håll i hatten !!!

Sara sa...

Man kan inte alltid vara kreativ, jag är också en sportnörd. Ser allt som finns på TV.
Kram Sara