måndag 26 maj 2008

Mååååååndag

Snart är kanske mitt gamla ommålade köksbord ett minne blott...
Idag har det inhandlats ett stycke möbelgrupp. Jag tror du kommer bli förvånad när du ser hur den ser ut...!

♥♥♥

Är riktigt seg idag.
I morse ville jag inte gå till jobbet utan hade gärna fortsatt ha helg några dagar till.
Tur vädret var vackert och att fåglarna kvittrade vackert så jag piggnade till!
Och så är det ju så kul att jobba med barnen i skolan:) även om det nu märks att vi börjar närma oss terminens slut...

♥♥♥

I morgon jobbar jag sent.
Ska upp till min nya arbetsplats och hälsa de nya eleverna välkomna.
Efter det blir det överlämnandekonferenser.
Låååång dag vilket kanske resulterar i att jag inte orkar skriva något inlägg...
Vi får välan se:)
Kram på er
Annica


12 kommentarer:

Sara sa...

Hej

Spännande med en ny arbetsplats. Hoppas att det blir bra och att du kommer trivas.
Kram Sara

Vecka - Vecka sa...

Hej!
Är möbelgruppen vit månne?

Lycka till på din nya arbetsplats!

Kram, Lotta

Tingeltangel sa...

Skall bli spännande att se vad du har köpt för möbler.

annette sa...

Skall bli spännande att se, och spännande med ny arbetsplats visst är det synd att dygnet bara har 24 h och att vi faktiskt måste sova några timmar av dessa också, hälsar jag som kom i säng för sent igår och är seg som sjutton idag

Kram //annette

Stina sa...

Haha...ja, då slipper jag ju klä ut mig ju. Kramis:-)

Ullis/Leva på landet sa...

Ska bli jättespännande att få se din nya grupp. Det var segt även idag tycker jag. Haft en massa möten med elever och föräldrar. Nu vill man ju bara ha sommarlov när vädret är så härligt.
Kram Ullis

Katta sa...

Tack för din kommentar Annica!Jag förstår presis vad du menar och förstår att alla inte kan ta ledigt på dagtid. Min egen sambo är sällan med han med det finns nog dom som tror att jag är ensamstående med. Jag menade bara att det är synd att man inte nångång ens på kvällstid när det är picknick eller föräldramöte får träffa vissa föräldrar. För några barn i sonens klass har jag aldrig sett nån förälder nån gång och det skulle vara roligt att träffa dem.Ha det bra, kram Katta

Lilla Blanka sa...

Spännande med ny möbelgrupp!

Ja, visst kunde helgen få vara liiiite längre..det är ju så ljuvligt nu att man bara vill njuta!

har värsta semesterlängtan nu när vädret är så här skönt..hihi

Kram & ha en jättebra dag!
Mia

Crazy and Daisy sa...

Tjolahopp!!

Undrar också om den blir vit*L*...
Åh, visst vill man förlänga både dygnet och energin just nu. Slippa jobbet vore ju guld värt den här årstiden.

Önskar dig en bra start på jobbet.

Kramis på dig/ Marie-Louise

Living by Milla sa...

Oj, vad spännande...väntar tålmodigt ! ;)

Solig kram Camilla
PS Tack för dina rara ord!

karofina sa...

kul med ny möbelgrupp!! borden på bilden tyckte jag var riktigt fint :) du får väl visa bilder snart så man slipper fundera mer på vad du valt för kul ;)
puss!

Södralycke sa...

Alltid kul med nya möbler! ska bli spännande att se vad du köpt :)

Ha det gott, Kram Johanna